Sambutan Hari Lahir Ke 9 Untuk Akif

March 05, 2018

Sambutan Hari Lahir Ke 9 Untuk Akif  | Alhamdulillah untuk tahun 2019 ni KakYa dan En Hubby dapat juga sediakan sediakam sebijik kek beday untuk beday Akif. Bukan KakYa yang buat tapi beli jer. Saja suka suka belikan kek bagi Akif happy. Takde la jemput sapa sapa sekadar ada Umi, abah, kakak Insyirah dan abang Iman jer. Nak happykan anak jer sebenarnya. Al maklum la hari lahir setahun sekali. Lagipon bukan selalu belikan kek untuk dia. 

Chocolate Fudge dari Secret Recipe. 

Kalau ikutkan Akif nak chocolate indulgence  ataupon banana chocolate tapi dah habis masa kami pegi. Lewat tiga saat jer, ada orang yang kat depan kami dah ambik dulu. Tapi takpe la kalau dah namanya kek coklat dia ok jer takde masalah. Alamak masa bukak kotak tu tulisan melekat kat kotak, comot sikit la tulisan sebab KakYa baiki balik. Nasib gak la nampak lagi nama Akif. Kalau tak jenuh laa duk tanya.


Takde persiapan sangat pon, Umi abah hanya belikan sebijik kek kat Secret Recipe. Tahun ni tak nak dah belon belon bagai sebab umur dah meningkat, takyah belon belon katanya. Cuma deko deko kat dinding sikit abang Iman yang buat. Tampal jer kat dinding bagi ada seri heppy beday. Bab bab deko tu abang Iman yang buat KakYa tolong apa yang patut jer. Lain lain banyak guna barangan deko beday yang lepas jer. Jimatkan kos hehehe ..

Jom kita posing dulu. Bab ni takyah nak suruh dia memmag pakar. 

Dia cakap kek tu sedap jugak cuma manis sangat..Huhuhu ya laa manis macam anak Umi. 

Deko deko kat belakang tu, abang Iman yang tolong buatkan. 

Posing dengan abang Iman dulu la. Abang Iman ni susah sikit nak posing posing tapi untuk adik dia on jer la.

Sekeping lagi gambar diaorang berdua. Hehehe nampak kamceng jer kan?.. Tapi kuat gaduh sebenarnya. Al maklum la berdua jer. Kawan baik kawan gaduh orang sama hehehe.

Beday Akif kali ni buat awal dua hari. Sepatutnya hari Isnin tapi sambut hari Sabtu malam sebab kakak Insyirah nak pegi asrama dah hari ahad. Jadi Akif nak kakak pon ada, Umi buat awal dua hari.

Dapat jugak sambut beday dengan kakak. Alhamdulillah dapat hadiah dari kakak Insyirah dan abang Iman. Suka sangat dapat hadiah yang kakak dan abang belikan.

Tak abih lagi sesi bergambar. Kita bagi beday boy bergambar puas puas dulu.

Dah siap posing jom ler kita potong kek.. Takkan nak tengok jer. Potong la kek tu. Dia tak makan sangat pon kek beday dia. Kenyang katanya. Pagi esoknya baru sibuk cari kek nak makan. 

Umi pon nak masuk beegambar sekali la. Sekeping pon jadilaaa..

Alhamdulillah dah 9 tahun dah usia Akif. Semoga Akif terus sihat selalu dan di panjangkan usia. Jadi anak soleh Umi abah. Sanah helwah ya sayang. 

Artikel Menarik yang Lain

6 Sahabat Setia

  1. lama tak singgah sini.. besar dah dia.. selamat hari jadi anak soleh :D

    ReplyDelete
  2. Amin Amin in shaa Allah.. semoga Aqif membesar menjadi seorang yang berjaya dan menjadi anak selehah.. Amin...comel je!! :D

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir akif. Semoga jadi anak soleh..

    ReplyDelete
  4. perghhh
    sedap pula tengok kek akif tu
    minta sepotong

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Akif, seronok dia dapat makan kek coklat.

    ReplyDelete
  6. baru 9thun ke kak lya.. ingt dah 12thn haha . happy birthday

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.