Nak Menang 4H3M Ke Manchester, UK : Jom! Let’s Go Manchester Contest

Nak Menang 4H3M Ke Manchester, UK : Jom! Let’s Go Manchester Contest | Bola sepak, sentiasa menjadi sebahagian daripada budaya Malaysia. Tak kira tua atau muda, masing masing ternanti nanti untuk menonton perlawanan bola sepak yang disiarkan secara langsung di kaca televisyen atau di stadium terutama bila membabitkan pasukan pilihan mereka. Dengan hanya sebiji bola dan 22 pemain di atas padang yang cukup luas, bola sepak satu sukan yang telah berjaya menarik ribuan peminat ke stadium bagi menyaksikan dengan lebih dekat kemeriahan satu satu perlawanan. Tidak ada yang lebih menyeronokkan selain sama sama bersorak memberikan semangat untuk pasukan pilihan. 

Ok KakYa dah cakap pasal bola sepak kat Malaysia, now KakYa nak tanya korang, korang suka pasukan bola sepak luar negara tak? Pasukan mana yang korang suka? Suka MCFC dan MU tak? Korang suka tak kalau dapat tengok perlawanan secara langsung pasukan MCFC dan MU? . Wah,  banyak no soklan. Kalau korang salah seorang peminat MCFC dan MU, KakYa nak bagitau korang. Dashing jenama dandanan terkemuka untuk lelaki sedang mengadakan DASHING Let’s Go Manchester Contest . Kalau korang rasa sesangat nak terbang ke Manchester dan rasai pengalaman makan, tidur dan bernafas kat Manchester, korang kena join peraduan ni.


Nak Menang 4H3M Ke Manchester, Sambil Menonton Perlawanan Secara Langsung MCFC Dan MU? 



Korang yang minat bola pasti teruja kalau dapat menang trip perjalanan pergi balik ke Manchester, United Kingdom termasuk tiket VIP menonton perlawanan secara langsung antara  MCFC dan MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest!. Opkos la teruja kan? Tambah tambah kalau korang memang peminat  setia MCFC dan MU. Kalau korang nak menang hadiah hebat ni, apakata korang join Let's Go Manchester Contest! dan jadilah salah seorang pemenang bertuah. Pemenang bukan sorang jer , tapi enam orang tau! Lagi la seronok ada gang dari Malaysia jugak kalau korang menang.


Bukan setakat dapat menonton perlawanan antara MUFC dan juga MU, malah korang akan dibawa melawat beberapa tempat menarik antaranya:

- Muzium dan Stadium Bola Sepak Negara seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Korang berpeluang untuk berinteraksi secara dekat dan dapatkan autograf daripada beberapa pemain lagenda MUFC. Wow!!
- Magical Mystery Tour, lokasi berkaitan band muzik terkenal The Beatles.


Jom! Let’s Go Manchester Contest

Untuk menyertai peraduan ini, apa yang perlu korang lakukan adalah: 

3) Korang mestilah membeli mana-mana satu (1) produk DASHING atau ELITE di mana-mana kedai yang mengambil bahagian semasa tempoh peraduan. Setiap satu (1) resit tunggal tersebut melayakkan korang untuk satu (1) penyertaan whatsapp.

2) Tangkap satu gambar resit penuh. Taip (Nama seperti dalam KP atau Pasport)<jarak>(No. KP Baru 12 digit or No. Pasport)<jarak>(Nama kedai pembelian dibuat) dan whatsapp ke +6016 9972373. 
Contoh: AKIF IMTIYAZ 910101105511 EXTRAMART

3) Simpan semua resit bercetak asal (bertarikh dalam tempoh peraduan) yang sepadan dengan semua penyertaan whatsapp yang dihantar sepanjang tempoh peraduan sebagai bukti pembelian. Hanya resit bercetak sah (termasuk e-resit bercetak daripada pembelian online) yang bertarikh dalam tempoh peraduan dengan nama pasar raya/kedai dan butiran produk DASHING atau ELITE yang jelas akan diterima.

Wowww !! Apa yang korang tunggu lagi? Jom sertai peraduan ni sekarang dan jadilah pemenang untuk sama sama berdiri menonton perlawanan hebat secara langsung di hadapan mata korang dengan 50,000 peminat bola sepak. Fuhhh pastinya satu pengalaman yang sukar untuk digambarkan kalau korang menang. Ok untuk pengetahuan korang, peraduan ini akan berakhir pada 31 Januari 2018. Masih ada masa lagi untuk korang join. 

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, anda boleh layari www.facebook.com/Dashing.MY atau www.dashing.com.my atau hubungi nombor talian bantuan talian 03-80238311.

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.