VOTE Printcious Dan Dapatkan RM50 Free Cash Voucher Percuma

Vote Printcious Dan Dapatkan RM50 Free Cash Voucher Percuma | Korang pernah dengar tentang Printcious tak? .. Kalau korang tak pernah dengar dan tak pernah tahu apa itu Printcious, korang boleh baca sini PRINTCIOUS : CARA MUDAH DIY HADIAH BUAT YANG TERSAYANG. Nanti bila dah tahu serba sikit apabenda Printcious ni KekYa nak ajak korang VOTE untuk Printcious. Vote Printcious dan dapatkan RM50 cash voucher percuma. Seronok nya dapat RM50 cash voucher percumaaaaa !!

SITEC Malaysia Top E-Commerce Merchant Awards

Printcious telah dicalonkan untuk SITEC Malaysia Top E-Commerce Merchant Awards. Misi utama Printcious adalah untuk menyokong budaya pemberian hadiah dan untuk memupuk hubungan antara satu sama lain dalam membentuk masyarakat harmoni. Printcious juga ingin menjadi platform percetakan hadiah DIY dalam talian terbesar di ASEAN dan menjadikan Malaysia bangga. Bantuan korang untuk SATU Vote sangat berharga. Klik link Printcious untuk Vote. KekYa dah Vote dan dah dapat RM50 cash voucher. Tq Printcious.

Vote Printcious Top E-Commerce Merchant Award 2017



Ok untuk korang yang dapat bagi satu Vote, dekat link yang KekYa kongsikan kat atas, Printcious ada sediakan hadiah untuk korang. Apa yang korang akan dapat ialah RM50 cash voucher percuma untuk korang DIY sendiri hadiah yang korang suka dekat laman web Printcious. Macam macam benda korang boleh DIY nanti. Siapa tak nak kan.. Mesti la nak.. Kalau korang nak dapatkan RM50 cash voucher kena la Vote cepat cepat okey... Kat bawah ni KekYa tampal gambar lebih detail bagi korang tahu step by step untuk Vote. Sebelum tu korang kena KLIK SINI dulu dan ikut semua step yang dinyatakan .. Selamat mengundi !


Jom satu VOTE untuk Printcious ! Tempoh pengundian akan berahir pada 16 Ogos 2017 jam 11.59 malam. Jadi jangan lupa undi tau .. 

Catat Ulasan

3 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.