Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest | Sempena sambutan Hari Merdeka ke 60 pada 31 Ogos 2017, Lazada Malaysia sedang menganjurkan contest MERDEKA! MERDEKA! BLOGGER CONTEST yang berlangsung pada 21 Ogos dan akan berakhir pada 31 Ogos 2017. Jom join contest, mana tahu ada rezeki boleh menang hadiah best.... Jom cuba !



Sebelum Lya join Merdeka! Merdeka! Blogger Contest, Lya nak war warkan dulu hadiah yang bakal di menangi nanti. Bagi semangat sikit untuk sahabat Lya yang nak join jugak. Ok antara hadiahnya ialah :


1st Prize: 1x RM600 LAZADA Shopping Voucher
2nd Prize: 2x RM300 LAZADA Shopping Voucher
3rd Prize: 3x RM200 LAZADA Shopping Voucher

Berikut Lya kongsikan soalan yang perlu dijawap dan disertakan dalam entri penyertaan. 

a. What do you love about being Malaysian? 
Apa yang saya suka menjadi sebahagian rakyat Malaysia. Sebagai anak Malaysia yang lahir selepas Kemerdekaan saya sangat sangat berbangga bergelar ANAK MERDEKA. Dengan rakyat berbilang kaum dan agama di Malaysia, rakyat Malaysia hidup aman dan harmoni tanpa persengketaan. Tiada diskriminasi kaum dan juga agama. Bebas menganut agama masing masing tanpa sekatan. Malaysia negara aman tanpa perperangan. Alhamdulillah sangat sangat bersyukur di lahirkan di bumi Malaysia. Malaysia Tanah Airku... Tanah Tumpah Darahku.. I LOVE MALAYSIA... 

b. Choose your favorite local brand.
Saya pilih PENSONIC. PENSONIC jenama Malaysia yang unggul dan pastinya kualiti barangan Pensonic yang super duper best memang terbaik menambat hati saya untuk memilih jenama PENSONIC. Walaupun ianya jenama tempatan, kualiti produk PENSONIC setanding jenama antarabangsa. 

c. Select two product from that brand that you love.
Antara dua produk PENSONIC yang Lya suka ialah: 

1. Pensonic Electric Oven 100L PEO-1100
Price : Rm680.00
Brand: Pensonic
Capacity : 100
Model : PEO-1100
Size (L x W x H) : 68.2x 60.2 x 44
Weight : 17.6
: Electric
Warranty period : 1 Year


2. Pensonic 42L Electric Oven PEO-4200
Price: RM389.00
Brand: Pensonic
COD Not Available
Color : black
Energy rating (stars) : 0.0
Megapixels : 0.0
Model : PEO-4200
Optical Zoom : 0.0
Size (L x W x H) : 43x41x63
Weight : 11
Warranty period : 1 Year


Tadaaa inilah dia dua barang jenama PENSONIC yang Lya suka. Dua dua Elektrik Oven. Sekarang ni mood rajin memasak dah datang.. makanya Lya memang tengah rajin duk survey Oven yang best untuk dapur Lya. Dah ada satu yang kecil ingat nak cari yang lebih besar. Ok, Lya letak dua barang jer sebab syarat contest kena letak dua barang yang kita suka. Kalau ikutkan Lya nak letak banyak banyak kat sini. Tapi kita ikut syarat okey, takle la letak banyak banyak letak dua dah la.. hehehe.

Lya dah join contest ni dan jawap semua soalan bagi memenuhi semua syarat yang dikehendaki. Contest dah join,  sebelum Lya terlupa, Lya nak bisik bisik la jugak kat korang, Lazada sedang mengadakan Merdeka! Merdeka! Sale bermula 25 Ogos dan akan berakhir pada 31 Ogos 2017. Apa yang best sangat mengenai Merdeka! Merdeka! Sale kali ni, korang akan dapat diskaun sehingga 80% jika membeli belah secara online di Lazada Malaysia bermula 25 Ogos sehingga 31 Ogos 2017. Wow ! Wow !! Wow !!! diskaun sehingga 80% tu, Lya pon tak sabar nak shopping kat Lazada.

Korang yang memang kaki shopping save the date yaaaa.. Kita shopping sakan sempena Merdeka! Merdeka! Sale. Masa ni la nak shopping barangan yang korang suka dengan harga murah. Jangan lupa bisik bisik kat kengkawan, saudara mara dan juga jiran tetangga korang juga tau. Ingat shopping ingat Lazada. Apa tunggu lagi tu. Jom ler shopping !!  

Jangan lupa join contest ni tau.. Jangan lupa shopping kat Lazada juga .. Good luck semua untuk yang join contest .. Untuk yang nak shopping, ingat nasihat Lya, shopping la dengan berhemah okey.. Tata titi tutu .. Bye semua, panjang umur kita jumpa lagi .. 

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. Nona choose oven gakk ! hehee
    All the best ! Jom singgah Nona nye !
    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/merdeka-sale-with-lazada-merdeka.html

    BalasPadam
  2. Semoga berjaya and all the best...

    BalasPadam
  3. Pakcu ucapkan semoga berjaya yer. tak done nak join, huhuhu

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.