Selamat Hari Lahir Encik Suami

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Buat Sahabat... 

Alhamdulillah 1 April  2016 muncul lagi..Jatih pada hari Jumaat penuh barakah..Hari ini 1 April 2016 genaplah 36 ahun usia En Hubby.Selamat Hari Lahir Ke ~ 36 Sayang !!!!...Semoga Allah panjangkan umur abang,berikan kesihatan yang baik untuk abang,sentiasa dalam lindungan yang maha esa dan juga beroleh rezeki yang penuh keberkatan untuk kita satu keluarga..Aamin aamin..Sanah helwah ya abang..

Ucapan Selamat Hari Lahir , Happy Birthday , Selamat Hari Jadi , Gambar Kek Hari Jadi , Birthday Cake , Sanah Helwah

Doa Umi dan anak-anak untuk Abang ...

Ya Allah… Abadikan kasih sayangnya, Tunjukkanlah jalannya dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,Lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepada-Mu,Hidupkanlah dengan ma’rifat-Mu,dan matikanlah dalam keadaan syahid di jalan-Mu. Sesungguhnya Engkau sebaik-baik Pelindung dan sebaik-baik Penolong. Amin...

Semoga di hari bahagia ini,Allah SWT sentiasa memberikan taufik,rahmat,barakah juga lindungan kesihatan,hidayah dan redhaNYA untuk abang..I Love You Abang..May our love last forever till jannah..InsyaAllah !!!!

Terima kasih Allah kerana Kau jadikan dia insan istimewa untukku dan juga anak anakku..Terima kasih Abang kerana hadirmu dalam hidupku cukup membahagiakan....Menjadi pelindung untuk Umi dan juga tiga permata hati kita...Sayang abang dunia akhirat..

SANAH HELWAH YA SAYANG !!!!
SELAMAT HARI LAHIR KE 36 SAYANG !!!


Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. sanah helwah untuk suami kak lya , moga kekalbahagia hingga jannah

    BalasPadam
  2. selamat ulangtahun untuk suami akak ya :)

    BalasPadam
  3. Happy birthday.

    Mummy dah berjanji nak announce pemenang pada 1 April 2016. Bukan APRIL FOOL ye, ni realiti punya. Jom tengok siapa pemenang bagi Mini Giveaway Hari Jadi Dhia Batrisya yang Ke-3 tahun: http://www.azlindaalin.com/2016/04/pemenang-mini-giveaway-hari-jadi-dhia-batrisya-tiga-tahun.html

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.