Akhirnya Dapat Juga Jejakkan Kaki Ke Legoland

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Akhirnya dapat juga jejakkan kaki ke Legoland.Alhamdulillah syukur..setelah sekian lama akhirnya dapat juga kami sekeluarga menjejakkan kaki di Legoland.Sebelum ni memang pernah merancang untuk ke Legoland pada tahun 2015 tapi belum berkesempatan dek kerana kesibukan abah sepanjang tahun 2015.Al maklum la banyak bebenooo projek yang abah handle untuk tahun 2015.Nak g jalan jalan dekat pon tak sempat apatah lagi nak jalan jauh..Huhuhuhu..

Tapi perancangan Allah tiada siapa yang tahu..Minggu lepas kami di beri peluang untuk ke Legoland.Bila bagitahu kat anak anak,kita akan ke Legoland masing masing sangat gembira dan cukup teruja.Anak anak pastinya nak sangat sangat ke Legoland.Kalau Akif,setiap kali tanya nak bercuti kat mana ..Mesti jawapan yang keluar dari mulut si kecil ni...LEGOLAND.Ok jom kita ke Legoland.

Rasa rasa koranglaa kan..ni anak anak ke Umi dia yang terlebih excited nak ke Legoland..Macam Umi pulak yang terover dari anak anak..Kikikiki...Legoland mu tunggu aku datang...Alahaiiiii..

Kami ke Legoland minggu lepas.Tapi entri tak jugak siap siap..Terperuk kat draft tak tau nak mula bercerita dari mana.Yoo laa banyak sangat nak bercerita hinggakan tak tahu mana satu nak mula dulu.Last last entri kekal seminggu dalam draft.Hari ni cuba untuk menulis lagi..Cuba untuk mengimbau kenangan indah sepanjang dua hari kami di Legoland...Tapi kita cerita episod demi episod la nampaknya..Banyak benor nak cerita kan takde pulak sudi baca entri panjang berjela jela..

Kalau g Legoland tak sah laa kalau tak bergambar kat depan ni haaa..Wajib la ambik gambar satu family kat sini dulu sebelum masuk kat dalam sana..Meh kita posing kat mercu tanda Legoland sekeping dua dulu ya...



Dah dapat bergambar sekeping dua kat mercu tanda Legoland..Moh ler kita gerak masuk ke dalam sana..Tinjau apabenda yang menarik kat Taman Tema Legoland..Tak sabarnya tak sabarnya....Tapi itu cerita kita sambung lain kali okey.Harini nak citer kita dah jejakkan kaki ke Legoland dulu...Yang kemudian tu kita sambjng nanti..K laaa tu jer nak citer terima kasih sudi baca..Jom layan gambar gambar kami sebelum masuk ke Taman Tema..Kat luar ni pon memang banyak kawasan menarik untuk ambik gambar..Apalagi jomler kita bergambar..

Akhirnya Dapat Juga Jejakkan Kaki Ke Legoland

Akhirnya Dapat Juga Jejakkan Kaki Ke Legoland

Akhirnya Dapat Juga Jejakkan Kaki Ke Legoland

Ok laa ni jer laa sekeping dua gambar yang ada kat hp Umi ...Banyak gambar dalam kamera laaa..Nak upload tu laa makan masa..Kita masukkan yang adoo jer laaa...

Catat Komen

10 Ulasan

  1. wah..bestnya..xtau la bila nak jejak kaki ke legoland walaupun tak jauh mana dari rumah

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah satu hari nnt Aida...Mmg best bawak anak2 ke sana

      Padam
  2. wahhhh happy nampak semuanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang happy la Rara..jom jom bawak Iman Sofea g sana

      Padam
  3. Seronok berganda ganda ni anak anak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha aa Jua..memang anak2 happy sangat kat sana

      Padam
  4. Seronoknya dapat ke legoland sudah tentu anak anak lagi seronok kan.

    Umi macam excited ja hehehe

    BalasPadam
  5. Tak pernah lagi nk pi sana.. Sebab jauhhhh.. huhu

    Ni tunggu Movie Animation Park Studio kat Perak je bukak.. Baru dekat sikit ngan Penang hehe...


    www.mejuez.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehee lepas ni boleh la berkunjung kat sana Wan..

      Padam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.