The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort.The Lego Movie 4D A New Adventure mula di tayangkan pada 27 Februari 2016.Ini adalah tarikan terbaru yang boleh anda saksikan hanya di Legoland Malaysia Resort.Berminat untuk menonton aksi aksi Lego dalam bentuk 4D ?.Apa tunggu lagi,jom sama sama kita menonton The Lego Movie 4D A New Adventure.

The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort


The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort


Secara eksklusif hanya di LEGOLAND,The Lego Movie 4D A New Adventure.mempersembahkan untuk anda ,perjalanan baru Emmet,Wyldstyle,Unikitty,Benny dan Metal Beard selepas mereka menerima jemputan misteri membawa mereka ke taman permainan baru di mana semua tunggangan adalah berdasarkan pada pengembaraan watak-watak ini dalam "The LEGO Movie." Nak tahu apa yang berlaku selanjutnya.pastikan anda menonton The Lego Movie 4D A New Adventure.

The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort

The Lego Movie 4D A New Adventure pastinya pilihan terbaik untuk ditonton bersama seisi keluarga.Lya sempat menonton The Lego Movie 4D A New Adventure dua kali,iaitu pada hari pelancaran 27 Februari 2016 bersama sahabat blogger Kelab Blogger Ben Ashaari dan pada hari kedua pelancaran 28 Februari 2016 bersama suami dan anak anak.Anak anak tak sempat menonton pada hari pertama sebab tu Lya bawa anak anak menonton pada hari kedua.Anak anak.memang cukup teruja bilamana dapat menonton movie dalam bentuk 4D.Perghh siap gelak gelak lagi bila watak watak movie ni muncul betul betul depan mata.Besar mak aiiii..Macam kita plak duk sekali dalam movie tu haahahaha..

The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort

Anak anak Lya adalah penggemar permainan LEGO dan mereka bertiga enjoy menonton The Lego Movie 4D A New Adventure.Alhamdulillah sangat terhibur.Ini adalah pertama kali dalam sejarah,kami menonton movie dalam bentuk 4D.Best sangat tau..rasa macam kita berinteraksi dengan watak watak dalam movie ni..Sebab pe tau..sebab 4D tu la yang mendekatkan kita dengan karakter The Lego Movie 4D A New Adventure..Umi dan abah suka,anak anak lagi suka.Memang best sangat laa tak le nak citer camne bestnya.

The Lego Movie 4D A New Adventure ! Tarikan Terbaru Di Legoland Malaysia Resort

Sebelum Lya terlupa,jika anda berada di Legoland Malaysia Resort jangan lepaskan peluang untuk sama sama menonton tayangan movie 4D,The Lego Movie 4D A New Adventure.Pasti anda terhibur dan berpuas hati sepanjang menonton.

Jap jap jap lupa nak bagitau laaa...Ni ada PROMOSI yang nak dihebahkan buat semua rakyat Negeri Johor Darul Takzim.
Sepanjang bulan Mac dan April 2016 pihak Legoland Malaysia Resort akan mengadakan promosi eksklusif untuk anda.  tau..Untungla rakyat Johor..

Jika anda membuat belian 1 Tiket Dewasa, PERCUMA 1 tiket untuk Kanak - Kanak ( warga Johor )

Beli 1 tiket, dapatkan pembelian tiket kedua / 50% off !! Promosi hanya untuk pembelian tiket secara online sahaja tau. Okeyyyyy !!!! Apa tunggu lagi cepat cepat book tiket anda.Rasai sendiri kehebatan The Lego Movie 4D A New Adventure..Semoga anda terhibur..

Online Ticket: www.legoland.my

#Legoland #LegolandMalaysia #LegolandMalaysiaResort #TheLegoMovie4D #ANewAdventure #KelabBloggerBenAshaari #KBBA9 #KBBALegoland  #Cosmoderm #AkifImtiyazDotCom

Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. assalamualaikum lya...lya ada ke masa hari perlancaran hari tu...x duduk hotel legoland ke...mama dpt jumpa blogger Diya Nadia kat hotel hari tu..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalikummussalam..ya mama ..lya ada tapi tak ddk kat hotel legoland .lya duk kat hotel granada mama..waa tatau plak mama dtg..lau tau lya jumpa mama hehehe.. Diya mmg lya ada jumpa alaa sobss sobss sobss..

      Padam
    2. Waalikummussalam..ya mama ..lya ada tapi tak ddk kat hotel legoland .lya duk kat hotel granada mama..waa tatau plak mama dtg..lau tau lya jumpa mama hehehe.. Diya mmg lya ada jumpa alaa sobss sobss sobss..

      Padam
  2. Tarikan terbaru Legoland ni nampak menarik! Anak-anak mesti suka!

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.