Shell V-Power LEGO® Collection Untuk Akif Dan Iman

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Shell V-Power LEGO® Collection Untuk Akif Dan Iman

Nak citer sikit mengenai  Shell V-Power LEGO® Collection.Ok,sejak nampak jer iklan LEGO yang ni kat TV,Akif dengan Iman dah bagitahu kat En Hubby .. " Abah nanti bila dah keluar yang ni abah beli yer,abah jangan lupa beli tau..''.Ingat tau abah,jangan lupa beli LEGO SHELL ni ya. Pendek kata setiap kali abah nak pergi kerja memang PESANAN PENAJA untuk beli LEGO selalu ada..Tak pernah takde..Abah pon dah hafal sangat dah ayat anak anak lelaki dia..

Tapi dalam dalam duk pesan tu..terlepas jugak satu koleksi yang pertama..Huarghh yang paling Akif nak sangattttt tu..Terlepas sebab masa tarikh keluar yang tu,abah busy tak sempat nak ke Shell.Bila dah tak busy terus pergi tanya..Dah HABISS ..Ermm takde rezeki la untuk koleksi pertama..Tapi takpe laa dapat untuk koleksi kedua..Bila dah dapat koleksi kedua warna biru..Tunggu pulak untuk yang ketiga..Yeyy yang ketiga pon dapat ..Warna merah ..

Shell V-Power LEGO® Collection Untuk Akif Dan Iman
FERRARI 250 GTO 

FERRARI F12BERLINETTA

Untuk koleksi yang keempat ni,terlewat satu hari pergi beli.Sebelum isi minyak tanya dulu,ada ke tak lagi LEGO.Bila bebudak kat SHell cakap ada baru la En Hubby isi minyak kereta.Ingatkan dah habis stok dah sebab terlepas tarikh.Tapi rezeki Akif laa dapat satu koleksi lagi.AlhamdulillahNah duk dalam plastik lagi ni haaa..Terus snap gambar sebab yang dua lagi tu tak sempat snap gambar dah bukak nak cantum cantum..Tak sempat Umi nak tengok..

Lego Shell Untuk Akif Dan Abang Iman


Shell V-Power LEGO® Collection Untuk Akif Dan Iman
FERRARI S12S

Akhirnya.Yehaaa !! Dah ada tiga..Layan yang ni jer laa..Tapi sebelum tu anak anak ada satu permintaan lagi.Nak juga yang special edition Tanker punya.Harap harap ada laaa bila sampai masa nanti..Tunggu 13 Disember nanti la dapat ke tidak..

Lego Shell Untuk Akif Dan Abang Iman

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Fuh..kalau dah peminat tegar... ;)

    BalasPadam
  2. Memang jatuh hati dengan lego keluaran dari Shell ni...pernah beli lego yg warna biru...tp sekejap je walidnya buat...si Qi kemain bukak balik satu2...stress mak tgk hahahha

    BalasPadam
  3. Ramai yg suka lego Ferrari ni, bukan sahaja kanak...yg dewasa sebenarnya yg nak...hehe

    BalasPadam
  4. Ada syarat pembelian tak... Nak cari juga tanker hehhe

    BalasPadam
  5. ya menarinya ..boleh bantu minda berfikir

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.