Tiket Vip Hi 5 House Of Dream Live In Concert PERCUMA Untuk Anda

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Tiket Hi 5 House Of Dream Live In Concert Bernilai RM 1,216 PERCUMA Untuk Pembaca Blog Akif Imtiyaz 


Tiket Vip Hi 5 House Of Dream Live In Concert PERCUMA Untuk Anda



Hi-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT 2015 akan berada di Istana Budaya,Kuala Lumpur pada 10 hingga 13 Disember 2015 ini.Lya dan anak anak sangat sangat TERUJA dan tidak sabar menanti saat untuk bergembira bersama GANG Hi 5.Sama sama bergelak ketawa belajar sambil berhibur pastinya satu saat yang cukup indah untuk Lya dan Akif.Akif sangat sangat TERUJA dan sibuk bertanya tarikh dan waktu akan ke sana..Nampak tak keterujaan Akif kat situ..

JOM HI-5 


Hi-5 adalah lebih daripada sekadar persembahan muzik.Mereka menyediakan wadah interaktif untuk kanak-kanak belajar,menyelesaikan dan memahami masalah dan sesuai untuk kanak-kanak dari umur 2 hingga 8 tahun.Program ini dikendalikan oleh 5 tenaga penghibur dinamik yang dikenali sebagai Stevie,Mary,Dayen,Tanika dan juga Ainsley.

Hi 5 adalah kumpulan muzik yang terkenal di seluruh dunia,mencapai penonton global yang dianggarkan lebih daripada 1,000,000 kanak-kanak di seluruh Eropah,Amerika Utara,Asia dan Amerika Latin dengan lawatan,muzik dan rancangan TV.Siri Hi-5 TV secara konsisten adalah salah satu daripada tiga bahagian paling berjaya di seluruh dunia.

 Siri Hi-5 TV secara konsisten adalah salah satu daripada tiga bahagian paling berjaya untuk 
program televisyen prasekolah di seluruh dunia.Hi-5 juga telah memenangi 3 Logie Awards for Most Outstanding Children's Program, 5 ARIA Awards for Best Children's Album, 5 Australia n DVD and Video Industry Awards, 1 APRA Award, 1 AMIA Award dan 1 Helpmann Award. Hi-5 US pula telah dicalonkan bagi 3 Daytime Emmy Awards. Manakala,Jump and Jive with Hi-5 CD telah memperoleh anugerah berprestij Parents Choice Award 2004.
 

Hi-5 House of Dreams Live in Concert, Kuala Lumpur 2015


Impian terbesar akhir tahun ini Hi-5 kembali ke Malaysia untuk menghiburkan anda dengan muzik, nyanyian dan tarian dalam pengeluaran peringkat baru yang menarik ini.Peminat rancangan Hi 5 boleh menyertai Stevie,Mary, Dayen,Tanika dan Ainsley sebagai untuk sama sama merasai saat saat indah ini.Semoga impian anda boleh menjadi kenyataan.Jom sama sama kita berhibur bersama Hi 5 dengan program muzikal kanak kanak yang menerapkan informasi berguna untuk kanak kanak seawal usia 2 hingga 8 tahun.Adakah anda TERUJA ?? 

Ok jika anda TERUJA Lya ada TAWARAN MENARIK untuk pembaca Blog Akif Imtiyaz.Adakah anda BERMINAT untuk menyertai Lya dan Akif ke Istana Budaya untuk menyaksikan Hi-5 House of Dreams Live in Concert 2015 di Istana Budaya? Siapa sangka,rezeki akan berpihak pada anda untuk sama sama berpeluang menonton konsert Hi-5 secara lansung pada 10 November 2015 ini dengan tiket VIP. 

KHAS BUAT PEMBACA BLOG AKIF IMTIYAZ...Lya sedang MENCARI 5 ORANG PEMENANG BERTUAH UNTUK MEMENANGI 4 TIKET VIP BERNILAI RM 1,216.00 . Anda bukan saja memenangi TIKET VIP tau,tapi anda juga berpeluang untuk berjumpa empat mata dengan kelima lima pengacara Hi 5.Apalagi dapat la anda dan anak anak anda bergambar sakan bersama mereka di konsert itu nanti...



NAK MENANG TIKET Hi 5 HOUSE OF DREAM LIVE IN CONCERT 2015 KUALA LUMPUR.Jangan lupa sertai Giveaway ini dan ikuti syarat mudah seperti tertera di bawah.

Syarat GIVEAWAY Hi-5 House of Dreams Live in Concert 2015 


1: Muat turun video anak sedang menari atau menyanyi lagu Hi-5 ATAU hantarkan gambar dan namakan lagu Hi-5 yang anak anda gemari di media sosial.

2: Lengkapkan ayat, " Saya layak untuk menangi tiket ini kerana....." ( 20 patah perkataan atau kurang )  dalam Bahasa Melayu

ATAU

Dalam Bahasa Inggeris - Caption it with a simple sentence, “I deserve to win these tickets because…” (in 20 words or less)

3: Pamerkan penyertaan anda di BLOG,FB dan Instagram secara terbuka atau PUBLIC dengan menggunakan hashtag #todayishere #malaysiaairlines #EnrichUrLife #EnrichJunior

(Peserta tidak diWAJIBKAN menghantar penyertaan melalui semua media sosial yang ada.Peserta boleh menghantarkan penyertaan melalui apa sahaja medium media sosial yang ada.Samada dalam Bahasa Melayu ataupun Bahasa Inggeris)

4. Sila hantarkan link penyertaan seperti URL BLOG, FACEBOOK, INSTAGRAM atau Twitter di ruangan komen entri ini.Itu sahaja.Mudah jer kan !!!!

Giveaway ini di bawakan oleh Program Enrich Junior,Malaysia Airlines usahasama terbaru dalam perkongsian terkini dunia muzik kanak-kanak.

Program Enrich Junior ini adalah program berdasarkan mata ganjaran sama seperti mata ganjaran dewasa. Ahli Enrich juga berpeluang untuk dapatkan 10% diskaun untuk harga tiket Hi-5 House of Dreams Tour in Malaysia 2015. Hanya gunakan kod promo enrich10.

HADIAH GIVEAWAY YANG DI TAWARKAN 


1. 5 orang pemenang akan menerima EMPAT (4) tiket HI-5 HOUSE OF DREAMS LIVE IN CONCERT,KUALA LUMPUR 2015

Tarikh : 
10 December 2015 

Masa :
 10.30pagi

Lokasi :
 Istana Budaya, Kuala Lumpur 

Pakaian : 
Smart casual

SYARAT DAN TERMA :- 

1. Tarikh berlangsungnya giveaway ini dari 11 hingga 23 November 2015.

2. Pemilihan pemenang akan di buat oleh pihak Malaysia Airlines.

3. Pemenang akan di pilih berdasarkan penyertaan paling kretif. Penyertaan yang mempunyai video Hi-5 anak menyanyi atau menari akan dapat peluang lebih tinggi untuk menang.

4. Keputusan pemenang akan di umumkan di blog akifimtiyaz.com pada 28 November 2015.

5. Pengambilan tiket akan bermula dari tarikh 30 November - 9 Disember 2015.

Jangan lupa lawati,like dan follow :-



Twitter :
@MAS 

Instagram :
www.instagram.com/malaysiaairlines 

YouTube :
malaysiaairlines 

Hashtags 
#todayishere, #malaysiaairlines, #EnrichUrLife, #EnrichJunior 


SELAMAT BERJAYA UNTUK ANDA SEMUA ..


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. All the best kak.. Bestnyaa kalau dapat pergi

    BalasPadam
  2. semoga berjaya ya Lya..hadiah dah dikirimkan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks cikgu etuza..ok cikgu terima lasih sekali lagi..

      Padam
  3. anak Sal yg kecik pandai follow rentak tarian Hi5 ni...geli ati bila tengok ...

    BalasPadam
  4. http://www.safurara.com/2015/11/hi-5-house-of-dream-live-concert-in.html

    Hai kak lya! sy join niii! hehehe. sy nak menang! yeay!

    Slogan

    Saya layak memenangi tiket ini kerana saya ingin Sophea mendapat satu pengalaman yang berharga, pernah dance bersama-sama dengan team Hi-5!

    #‎TodayIsHere‬ ‪
    #‎MalaysiaAirlines‬ ‪
    #‎EnrichUrLife‬ ‪
    #‎EnrichJunior‬

    BalasPadam
  5. http://www.safurara.com/2015/11/hi-5-house-of-dream-live-concert-in.html

    IG : https://www.instagram.com/p/-avNDtpYbS/?taken-by=safurara

    IG : https://www.instagram.com/p/-Qo3ZwpYRn/?taken-by=safurara

    Slogan

    Saya layak memenangi tiket ini kerana saya ingin Sophea mendapat satu pengalaman yang berharga, pernah dance bersama-sama dengan team Hi-5!

    #‎TodayIsHere‬ ‪
    #‎MalaysiaAirlines‬ ‪
    #‎EnrichUrLife‬ ‪
    #‎EnrichJunior‬

    BalasPadam
  6. https://www.facebook.com/qisti.basyeer/videos/1048490821862260/

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.