Peraduan Tahap Tahap Kebijaksanaan

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

PERADUAN TAHAP-TAHAP KEBIJAKSANAAN

Apabila kanak-kanak membesar,keupayaan mereka untuk belajar juga berkembang.Perkembangan ini ditunjukkan dalam tahap-tahap kebijaksanaan yang berbeza [Curious (1-2 tahun), Explore (2-4 tahun),Create (4-6 tahun), Learn (6 tahun dan ke atas)].

Peraduan Tahap Tahap Kebijaksanaan


Seronok melihat anak-anak membesar.Macam-macam pencapaian mereka yang mengagumkan kita. Rasanya setiap detik hendak kita rakamkan aksi mereka.Hantarkan gambar aksi pintar dan menarik si manja anda yang berusia 1-6 tahun bersama produk Dutch Lady Nutri Plan™ dengan 5x DHA*.
Gambar yang mendapat undian tertinggi akan memenangi hadiah-hadiah menarik dari Dutch Lady Nutri Plan™ dengan 5x DHA*.

Peraduan Tahap Tahap Kebijaksanaan


Sertai PERADUAN TAHAP-TAHAP KEBIJAKSANAAN.Rakam aksi pintar mereka yang ceria dan menarik itu dan hantarkan ke http://pama.karangkraf.com/peraduan-dutch-lady.Hadiah-
hadiah menarik menanti 20 pemenang yang dipilih melalui undian tertinggi.

SYARAT PENYERTAAN PERADUAN TAHAP-TAHAP KEBIJAKSANAAN 

1.Peraduan akan bermula dari 12:00 tengahari pada 17 Nov 2015 dan tamat pada 12:00 malam (Waktu Malaysia) pada 07 Dec 2015.

2.Peraduan ini terbuka kepada ibu bapa dengan si manja yang berusia 1-6 tahun setakat 16 Nov 2015.

3.Gambar "close-up" si manja hendaklah diambil bersama produk Dutch Lady Nutri Plan™ dengan 5x DHA* (Dutch Lady® Curious (1-2 Tahun), Explore (2-4 Tahun), Create (4-6 Tahun) dan Learn (6+ Tahun)).Hanya penyertaan dengan gambar yang jelas dan menarik sahaja akan diterima.Gambar kabur atau imej terlalu kecil tidak akan diterima.

4.Pihak Penganjur ("KARANGKRAF") berhak,atas budi bicara mutlaknya untuk membatalkan kelayakan sebarang penyertaan atas sebarang sebab,termasuk tetapi tidak terhad kepada,apa jua yang dipercayai berkaitan dengan bayi dan/atau produk tersenarai yang melanggar Kod Tata Etika Pemasaran Makanan Bayi dan Produk Tersenarai oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Untuk maklumat lanjut mengenai  PERADUAN TAHAP-TAHAP KEBIJAKSANAAN,anda boleh KLIK link peraduan di atas atau boleh layari Facebook Page Pa & Ma .


Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. TERBAIKKK... ! ALL THE BEST SIS :D EHEM ! SYIRA DAH KELUARKAN BUKU TAUU...HEE..JOM SUPPORT !
    ^_^ BUKU SERENITY BY SYIRA LOKMAN ! FREE POSTAGE DAN HADIAH MISTERI (TERHAD).
    JOM TERJAH BLOG SYIRA :D

    BalasPadam
  2. Boleh la ikut peraduan ni, kut kut menang hadiah..:)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.