Review Sayidah Napisah | Dia .. Adik Comel EFG Luar Biasa

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

KENALI SIAPA DI SEBALIK NAMA SAYIDAH NAPISAH


Sayidah Napisah aka KC adalah insan ketiga bertuah untuk di review oleh ahli ahli #EFG.Mesti sahabat Lya tertanya tanya sekarang ni,siapala Si KC ni ya ?? ..Nak tahu lanjut siapa dia SI MANIS 22 ni,baca entri Lya hingga habissss..Jangan baca separuh jer...Kalau baca separuh takkan tahu SIAPA SEBENARNYA SAYIDAH NAPISAH aka KC !!!


SAYIDAH NAPISAH .... KC 


Sayidah Napisah lebih senang menggelarkan dirinya sebagai Kak Cik,Kak Cik sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang Matematik di sebuah Universiti terkenal tanahair.dan Kak Cik sememangnya cintakan Matematik !! Kak Cik atau singkatan namanya KC adalah anak manja Umi dan Abi.Seorang yang bercita-cita besar walaupun tuan punya badan tak la besar mana.Hehehe kecik kecik comel gitu.Nak tahu apa cita cita Kak Cik kita ni...Bercita-cita untuk menjadi tenaga pengajar di sekolah ataupun Universiti.

KC yang ramah dan mudah mesra ini sering menjadi mangsa usikan dan dia juga apa kurangnya suka sangat sangat duk mengusik ahli #EFG yang lain.Kalau kat group #EFG bila muncul jer typo,KC laa yang selalu duk buli orang yang TYPO..Habiss la kalau KC nampak TYPO.Mata KC ni memang tajam bab TYPO.Cepat nooo alert...Suka parodi TYPO ahli ahli #EFG.Bila dia dah start parodi maka muncullah abang kakak adik #EFG parodi sekali....


KC dan makanan berpisah tiada.Bertuahnya badan disumbat-sumbat makanan pon tiada gemuknya.Hahahaha memang kaki makan betul la KC ni.Selalu sangat upload gambar makanan kat group #EFG..Kekadang bikin kita jadi lapar bila tengok KC duk menelan makanan..Ya laa dengan gaya makan,dengan makanan yang best dan lazat "MENGSELIURKAN'' kami kat group..Ha aahhh kuar dah ayat pelik pelik...Kira boleh laaaa ayat tu kuar sesekali hehehehe..Nampak tak,nampak tak betapa TAHAP TERLIUR singgah kat tekak bila KC start upload gambar makanan...


Ini pulak kita beralih ke arah citer lawak tentang KC.Lawak jugak laa bila ahli ahli #EFG duk layan satu aplikasi mengenai umur seseorang berdasarkan gambar.Bila gambar KC yang disubmit,alahai keluar umur kat gambar KC 46 .yang tua dari usianya daripada ramalan how-old.net .HAHA,apalagi jadi bahan gelak la KC dengan adik adik,abang abang dan jugak kakak kakak #EFG.Masing masing duk bergelak sakan bila tengok gambar yang tertera usia KC.Lya pon bantai gelak jugak..Lawak betul laaaaaaa..


KC ni,kalau nak tau dia punya satu trademark tersendiri...Senyum Colgatenya terpisah tiada.
Senyuman KC yang manis ni jadi penambat hati abang-abang,kakak-kakak dan jugak adik adik #EFG. Memang suka senyum Cik adik manis ni..Tak caya meh tengok senyuman manis ala ala model iklan COLGATE gitu....Pasni kalau nak ambik jadi model iklan ubat gigi boleh cantact KC kat sini sayidahnapisah@gmail.com atau sayidahsuperb@ymail.com ...


Ooo patutlaa..senyum colgate sokmo... Cik KC ni memang SENYUM COLGATE sejak zaman sekolah lagi..



Berblogging seawal umur 17 tahun,motto utama KC di dalam dunia blogging adalah untuk menyampaikan maklumat yang berguna dan bermanfaat kepada pembacanya.KC yang aktif berbelog, aktif mengomen di blog dan aktif chitchat di group whatsapp merupakan pelajar yang cemerlang dalam akademik.Alhamdulillah baru baru ini,KC telah mendapat Anugerah Akademik Terbaik di Majlis Keunggulan Mahasiswa Kolej Enam Belas 2015.TAHNIAH KC..


Selepas bertahun KC menggunakan url blog memburucintamu,akhirnya KC sebulat suara dia,bukan sebulat suara orang lain tapi sebulat sebujur sepetak suara dia,telah menukar nama blog beliau kepada satu nama yang lebih feminin sesuai dengan penampilannya iaitu sayidahnapisah.com ...


Semoga dengan domain sendiri..KC akan lebih bersemangat untuk berblogging..Semangat semangat semangat !!! KC boleh ...Kak Lya mendoakan KC akan terus success dalam dunia blogging dan akan berjaya dalam pelajaran...Semoga KC akan sentiasa menjadi kebanggaan Umi dan Abi...InsyaAllah..

NAK KENAL KC TAK ????????? Kalau nak kenal KC apakata klik url sayidahnapisah.com dan anda akan lebih mengenali siapa KC yang sebenarnya melalui gaya penulisan dan celoteh KC di blog beliau......Apalagi JOM TERJAH BLOG KC.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Mohon KC jadi polis TYPO Kak Lya secara PERSONAL lepas ni..ahha

    BalasPadam
  2. slpas bw bbrp blog, terperasan sesuatu,...apsal k.sue punya last pic gambar budak sekolah eh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak sue...lya punya pon ada tapi Lya tak guna pic tuu..kita buat ikut kreativiti masing2 kak sue,,

      Padam
  3. ada sesekali dua jenguk juga.. hehehe tak selalu..
    bestnyaaa suka makan.. bleh geng =D

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.