❤ Bila Akif Bengkak Gusi Dan Sakit Gigi ..❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...


Semalam Akif sakit gusi..Gusi bengkak..Susah nak tidur..Menangis jer sebab sakit..Pagi tadi dah siap mandi dah siap pakai baju sekolah..menangis lagi..Sakit gusi lagi bercampur dah ngan sakit gigi sekali..

Aduhai bab bab sakit gusi dan sakit gigi camni buat Umi susah hati..Arini lepas siap pakai baju sekolah duk nangis nangis  terus tidur..Sakit sangat laa tuu.. Kesian pulak kalau bagi dia pergi sekolah..Dah tertidur tu kira tak ke sekolah laa jawapnya..Arini ni Akif cuti ..Sakit gusi,sakit gigi laa Cikgu..

#anak #anaklelakisaya #sakitgigisakitgusi #gusibengkak #aduhai #biladiasakit #sayaturutrasatempiasnya #biladiamenangissayaturutrasasakitnya #biladiasedihsayapontumpangsedih #diacutiarini #takdapatkesekolah #kesiananskumi #akifimtiyaz #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup 


Catat Ulasan

8 Ulasan

  1. hehehe sama macam mak CT dulu.. kalo tngk dah terpengsan balik mesti x kejur p sekolah..
    alaaa shiannya Akif.. mcm mana skrang ?

    BalasPadam
  2. kesiannya akif. semoga cepat sembuh akif..

    BalasPadam
  3. kesian tengok budak2 sakit gusi macam ni, cepat2 sembuh Akif ye, Amin.

    BalasPadam
  4. Cian Akif moga cpt sembuh ya

    BalasPadam
  5. baca hashtag je pun dah fhm cerita

    BalasPadam
  6. Kesiannya.. semoga Akif cepat sembuh... aamiin.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.