♥ Tak Dapat Ronda Ronda..Posing Pon Jadi Ler ♥

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...


Lama betul Akif tak jalan jalan pusing pusing ngan motor antik abah dia ni.Selalu kalau abah balik kerja awal boleh laa Akif jalan jalan pusing pusing tapi sejak dua menjak ni,abah selalu balik lewat jadi tak dapatla Akif meronda petang petang macam dulu.Dah rindu sangat la tuuu nak meronda..


Ha ahh sebab dah rindu sangat,nak bawak memang tak reti
panjat jer la motor tu pastu pusing kiri pusing kanan untuk lepas rindu.Apalagi Umi meh kejap tolong snap gambar jap.Senyum sengeh senyum sengeh boleh duduk atas motor.Tak bawak jalan jalan pon takpe laa janji boleh duduk kira ok la.


Ambik kau..Tekan sana pulas sini belok sana pusing sini.Macam macam dah dia duk godek kat motor tu.Apa ntah yang dia duk cuba nak tunjuk,Umi pon tak faham.Yang pasti dia puas hati dah tu walaupon tak dapat nak pusing pusing..Alahai anak Umi..


Catat Komen

24 Ulasan

  1. moto ni kalau makeup balik mesti cantik . ada gaya man rider tu . hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha dah mekap dah ni parihh mula2 dulu cam besi buruk hahaha sekarang dah comel lote dah,.

      Padam
  2. Wahhh gaya rempit sejati tu... Cayalah Akif :)

    BalasPadam
  3. Alahai comel...meh antie bawa jalan-jalan..kiki

    BalasPadam
  4. lesung pipit haa ensem betul hehe

    BalasPadam
  5. comel ngat haaaih Akif ehehe.. antik sungguh motor tu Kak Lya..
    memang rare.. berapa kurun dah tu ? still okay lagi ?

    BalasPadam
  6. Alahai Akif...
    Ok la tu...dpt posing blm masa untuk menunggang lagi...memboceng je lulus skrg ni :)

    BalasPadam
  7. pinjam lesung pipit tu, boleh? hehehe.. tunggu laa dia dah pandai menunggang nanti, abis motor tuh diusungnya nanti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau laa boleh diberi pinjam lama dah bagi hehe..ramai yg mintak nk pinjam lesung pipit..

      Padam
  8. comel nyaa akif ni. hehehe.

    BalasPadam
  9. Ada bakat jd mat rempit tu..hehe

    BalasPadam
  10. asal tengok akof mesti geram tengok lesung tu ha..huhu

    BalasPadam
  11. Motor cun.. modelnya pun hensem.. :) :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.