♥ Uniknya Bahasa Orang Negeri Terengganu ♥

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...


Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. Swit Ang meaning > Hang sweet Lya :)
    uniknya...

    BalasPadam
  2. kena banyak belajar lagi ni dengan kak lya. hahaha :)

    BalasPadam
  3. Ni belajar bahasa ke belajar pasal basikal?hahaha

    BalasPadam
  4. lebih kurg loghat baling juga.... cuma tmbah g je kt blkg..

    BalasPadam
  5. Kat umah ade 3 org dan ade 3 basikal...
    tak semua part basikal ni kami tahu...
    tq bg info nie...

    bonde suka

    BalasPadam
  6. Ni baru part basikal, hat lain belum belajar lagi ni hihi :)

    BalasPadam
  7. banyak juga yang saya baru pertama kali tahu..heheh

    BalasPadam
  8. Unik bhs2 kat Malaysia ni kan

    BalasPadam
  9. ahaha Kak Lya.. kelakar lah..
    taya paling faham.. pedal pun boleh..

    BalasPadam
  10. lebih kurang mcm kelantan jugak kan kak lya..
    heee byk penggunaan bahase seakan2 ongputeh

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.