❤ Wordless Wednesday - Bila Akif Layan Game ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...



Catat Ulasan

34 Ulasan

  1. Hahaha...comel Akif masa layan game. Macam macam reaksi muka dia tunjukkan. Huhu

    BalasPadam
  2. Khusuknya Akif men game apa tu

    BalasPadam
  3. lesung pipit tu senjata dia bila bsr nnti tu... habis laaa awek2 cair nnti... hahahaha

    BalasPadam
  4. Anak mummy memang rajin kan..:)

    BalasPadam
  5. exactly macam harith....tak boleh lepas langsung...sampai kena sorok kadang-kadang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akif main sesekali jer ..ari cuti jer ari sekolah tak bagi main..hari ni tak g skolah dah siap pkai bju dah tp sakit perut plak ..bila tak g skolah layan tab laa takde kawan nk main hehehe..Klau hari sekolah tab duk fpn mata pon tk pndang huhuhu

      Padam
  6. Khusyuk betull...game ape tu akif??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu laaa game apa laaa dia layan siap konar leper bagai

      Padam
  7. ambpii kemain seronok main tab :D

    BalasPadam
  8. Anak2 sekarang memang cerdik and alert

    BalasPadam
  9. mendidik anak memang banyak cabarannya..kena bersabar dengan karenah anak..jadi teman terbaik mereka..

    BalasPadam
  10. Wahh khusyuknya... main game apa tu.. nak join.. :D

    BalasPadam
  11. kusyuk tak pandang kiri kanan da..

    BalasPadam
  12. syokknyer akif duk main game tu... mesti kalau uminye pgl ni bt x layan.. hehe

    BalasPadam
  13. Syoknyer die... Hebat anak2 zaman skrg ni.. Huhuuhh

    BalasPadam
  14. khusyuk betul akif main game ye

    BalasPadam
  15. Jangankan Akif...kalau yang berusia pun dapat main game...memang kusyuk! :)

    BalasPadam
  16. tekunnya.. x pandang kamera dah..

    BalasPadam
  17. Jadi macam anak2 saya.
    Serba salah...
    Tak bagi karang kacau adiklh...macam2 kerja lain dia buat.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.