❤ My Birthday Giveaway - by Dr. Shikin ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

\
KLIK BANNER UNTUK JOIN !!!

 Syarat-Syarat:- 

❤- Follow blog Dr Shikin.Nyatakan follower ke berapa bagi New Follower. 
❤- Buat 1 entri + tepek banner & backlinkkan ke entri segmen. 
❤- Tag seorang blogger yang tiada dalam mana-mana bloglist aku. Make sure dia tau ea :) -
❤- Tinggalkan URL entri kat comment box. 
❤-Tamat bila-bila masa.  
❤- Pemenang dipilih secara random.org


All The Best Sahabat ❤❤


Catat Ulasan

23 Ulasan

  1. Seperti biasa SP akan komen gini, beratnya syarat. Dalam ramai-ramai yang join berapa je blogger yang terpilih..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe takpe laaa ..kita rasa ok jer tak membebankan ..boleh join lagi ..ada syarat org buat ga lg berat nak ikut huhuhu..

      Padam
  2. Salam k.Lya,
    Thanks for joining GA shikin.
    Wish you good luck :)

    BalasPadam
  3. Saya pun join GA ni. Semoga berjaya kak...:)

    BalasPadam
  4. owh.. yg ni ke yg dapat FM tu..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.