❤ Model Kecil Saya .. ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Bila jalan2 dan sampai masa nak snap gambar,dialah yang selalu ke depan.Kakak Insyirah dengan Abang Iman sibuk layan benda lain dia sibuk layan bergambar.Dia la MODEL KECIL SAYA.Kalau perlukan khidmat dia untuk bergambar memang tak susah,panggil jer pacak jer..memang menjadi la gambar tu.Dia,cukup senang kalau bergambar bila mood dia tengah riang gembira.Suruh la buat gaya camner pon dia akan ikut.Tapi kalau mood sedih dia datang,jangan harap la dia nak senyum.Bagi la ayat macam mana sekalipon dia takkan senyum.Tu kalau mood tak baik datang.Nak sengeh pon susah.


Bab2 bergambar ni,dia memang terer.Tak perlu la kita yang tukang snap ni sibuk2 nak suruh dia buat gaya.Dia sponton akan bergaya bila kamera tertuju padanya...Tapi kalau kita sibuk sangat duk mengarah suruh buat camtu camni dan dia tak suka,mood pon dah hilang..alamaknya dia tak nak bergambar laaa jawapnya..Kerenah dia sesekali mencuit hati saya.Memek muka dia sentiasa buat saya terhibur.Suka tengok gelagat dia.Gelagat spontan dia.Inilah model kecil saya.

Dia penghibur hati kami sekeluarga,dia adik bongsu kepada Kakak Insyirah dan Abang Iman.Dia anak bongsu saya dan suami,dia penawar hati saya sekeluarga,dia teman bergaduh saya,dia sahabat terbaik saya,dia teman rapat saya,dia model kecil saya.Dia kesayangan saya sekeluarga.Dia anak saya dunia akhirat ..Dia ....Muhammad Akif Imtiyaz.

Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. shahril singgah sini ye kak lya . wah model ni bila nak sekolah ? barang sume dah beli ke ? kan nnti bersekolah tnpa peralatan yg baru . budak2 ni, kalau dapat peralatan sekolah yg baru macam dapat emas seketul kan .. bersemangat siot nk sekolah .. hihihi . tapi apa2 pun, didik anak2 tu dngan baik, insyaAllah nanti besar boleh bantu ibu bapa dia kelak . Amin :)

    BalasPadam
  2. Blh jdi model adik akiff ni

    BalasPadam
  3. model spek mata pulakk. hahahha. comel sangat diaa :D

    BalasPadam
  4. Semoga Muhammad Akif Imtiyaz sentiasa membesar dgn sepenuh keceriaan dan menjadi insan yg berbakti kpd ibu bapa, keluarga, agama, bangsa dan negara. Semoga menjadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat... aamiin.. :)

    BalasPadam
  5. amboi posing sakan.. fotogenik ^^

    BalasPadam
  6. akif..pinjam lesung pipit boleh :)

    BalasPadam
  7. wahhh macam artis dah ni . hehee

    BalasPadam
  8. tak jemu melihat gambar akif ni..pandai bergaya..pakaian apa pun semua kena dengan dia

    BalasPadam
  9. Dialah segalanya..
    Hensem boy.
    Jom geng dengan the Adams.

    BalasPadam
  10. wah, dalamnyer lesung pipit dia. semoga jadi anak yang soleh..

    BalasPadam
  11. pandai bergaya model cilik ni... ada bakat...

    BalasPadam
  12. pandai betul akif ni posing ye..ade je aksi dari dia ni.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.