Wordless Wednesday - Lumrah Manusia

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


‪#‎blogger‬ ‪#‎iamblogger‬ ‪#‎parentingblogger‬ ‪#‎blogakifimtiyaz3‬ ‪#‎KelabBloggerBenAshaari‬

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. Betul dan sangat benar sekali..

    BalasPadam
  2. Semua tak kena dimata...lebih baik berpada2...

    BalasPadam
  3. ini lah antara ragam manusia...banyakkan lah sabar dalam hidup ni

    BalasPadam
  4. ini lah antara ragam manusia...banyakkan lah sabar dalam hidup ni

    BalasPadam
  5. Itulah manusia... moga2 kita tidak tergolong dikalangan org yg spt itu...

    BalasPadam
  6. Klau dah manusia memg x lari dari mcm tu

    BalasPadam
  7. Manusia o0o manusia.. gitu le ragamnya..

    BalasPadam
  8. kalau dah suka..salah sikit pun buat buat tak nampak kan

    BalasPadam
  9. Betul.
    Kadang keadaan memaksa kita jadi begitu.
    Mungkin dah pendam lama..last2 meletup..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.