❤ Rezeki Akif La Ni ..Alhamdulillah ..❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Pagi tadi sebelum ke sekolah ..Akif minta belikan nasi lemak..Balik nanti nak makan nasi lemak katanya ..Dua tiga kali jugak la Akif ulang takut Umi dia ni lupa ..Umi pulak OK OK OK nanti Umi g beli okeyyyy..Cam confidenttt la sangat nak g beli kekonon..

Ntah apa yg Lya duk fikir arini hingga lupa laa pasal nasi lemak Akif huhu..Pukul 10 baru teringat ''AKIF NAK NASI LEMAK''..Alamak camnerni camner ni ..Biasanya masa2 gini nasi lemak conpemm dah habiss..Call akak nasi lemak..Betul la dah habis,huhuhu..Kata akak nasi lemak tu ada lauk sikit yang tinggal..Sambal,ikan bilis goreng dan jugak telur rebus.Nasik dah takde sikit pon..Lya cakap takde takpe laaa..Nak buat camne ..Ni semua silap Umi Akif la ni tak ingat huhuhuhu ..

Baru nak masuk dapur tup2 dengar bunyi motosikal kat luar ..Jenguk kot tingkap nampak muka akak nasi lemak tu ..Siap bawak sambal,bilis goreng dan jugak telur rebus tiga bijik..Untuk Akif. katanya .Alahai susah2 jerr...Tq akak..Banyak btol..Ni bukan untuk Akif saje ni..Ni dah blh mkn utk satu rumah dah ni..Untuk Kakak Insyirah,Abang Iman dan jugak Umi Akif .Hehehe rezeki ..Alhamdulillah..Murah rezeki akak ..Takpe la tak dapat nasi lemak dapat lauk nasi lemak pon OK dah ni ..Masak nasi putih jer ngan ayam goreng ..Yeyyy ..Masa tuk masak2 ........


Catat Ulasan

35 Ulasan

  1. Murah rezeki Akif yer... Zumal pun makan nasi lemak gak tadi ^-^

    BalasPadam
  2. alhamdulilah rezeki tu... ari nie ayie sarap kuih2 jer.. hehe
    xmakan nasi lemak mcm biasa.. muak plk ase

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...murah rezeki Lya sekeluarga...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah... Betul2 rezeki tuh...

    BalasPadam
  5. huhu.. alhamdulillah.. rezeki...

    BalasPadam
  6. assalamualaikum lya...alhamdullilah mmg dah rezeki akif tu...

    BalasPadam
  7. rezeki tu kak...alhamdulillah...hihihi...kalau rajin masak je nasi lemak sikit :D

    BalasPadam
  8. Wahhh sdpnya tu memg rezki akif

    BalasPadam
  9. wahh... baik nye hati akak jual nasi lemak. siap hantar rumah lagi. rezeki :)

    jemput join > http://buatwanita.blogspot.com/2014/10/segmen-buatwanitablogspotcom-mencari.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheehe tu la baik betul ..Ok nnt ada masa Akak join .Tq jemput

      Padam
  10. Wah, bestnya. Baik hati akak nasi lemak tu ya. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yupp ..Baik hati ..Thanks VG sudi singgah .. Pic Profile dah tukar baru ke ??

      Padam
  11. amboooii..smpi ke rumh tuu..klu dh namanya rezeki Akif..

    BalasPadam
  12. alhamdulillah..murah rezeki akak tu..rezeki anak2 kan

    BalasPadam
  13. Za sarapan pagi tadi dengan nasi lemak jugak.. :)

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah.. rezeki tu kan.. :)

    BalasPadam
  15. Wah untungnya akif dapat ibu pandai masak. Mesti akif seronok kan?

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah rezeki akif nak makan nasi lemak tu

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah.
    Pucuk dicita, ulam mendatang.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.