❤ Umi Layan Ubat Batuk Hurix's Akif ... ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Sehari dua ni Akif tak sihat sebab batuk..Teruk juga batuk Akif terutama time malam.Sekejap koh koh koh duk terbatuk2.Kesian tengok dia batuk hingga keluar air mata.Tapi alhamdulillah lepas minum ubat batuk HURIX'S Sirap Batuk Untuk Kanak Kanak ..Batuk dah hilang.Takde lagi koh koh koh siang hari dan tengah malam.Tidur pon nampak lena dan tak terkejut dah waktu malam.Kalau Akif batuk malam2 mesti terkejut dan susah nak tidur balik.Pagi jer mesti mengantuk sebab tak cukup tidur dek kerana batuk..

Lepas Akif dah OK.Lya pulak yang BATUK.Aduhai ubat batuk untuk Lya takde la pulak kat peti ais huhuhu.Lya nampak ubat batuk Akif masih ada.Lya bantai jer la minum ubat batuk Akif.Kira boleh jer la asalkan adooo.Tak selesa sungguh bila batuk.Sekejap koh koh koh .Sakit dada huhuhu.Tapi bila Lya minum ubat batuk ni rasa lega sikit..Batuk pon dah berkurang sikit..Takde la batuk kuat sangat macam pagi semalam.Alhamdulillah berkesan jugak untuk Lya.Thanks HURIX'S .Batuk Akif dah hilang .Batuk Lya pon hampir lega.Yeyyy nanti boleh g jalan2 ...Horeyyy !!!!!!!!


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Alhamdulillah. Kalau dulu tau ubat batuk cap ibu dan anak ja. Hehe

    BalasPadam
  2. Cer Lya hirup sesudu madu pelan2, insya allah jika diizinkanNya..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah Lya dh ok..sofu dgn anak2 batuk sikit je terus buat air lemon madu suam :)

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..dengan izinNya,akak dan Akif sembuh.. :)

    BalasPadam
  5. Ayu mmg xleh nk telan ubat batuk...
    Tahan jela makan gule2
    Huhuhu

    BalasPadam
  6. Nmpk brkesan la ubt batuk ni kak

    BalasPadam
  7. klu saya batuk , saya mkn jer asam jawa bagi tekak tu lega sikit ... semoga cepat sembuh .

    BalasPadam
  8. Ubat batuk hurix mmg bgus kak...

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah.. tak selesa klu batuk terutama klu dlm meeting.. jenuh menahan batuk..

    BalasPadam
  10. Saya pulak selsema makan syrup chlorpheniramine anak 10-15ml.

    BalasPadam
  11. get well soon kak..kalau batuk ni sampai sakit tekak dibuatnya kan

    BalasPadam
  12. Ana biasa pakai jenama cap ibu dan anak. Hurix ni macam lagi pekat rasa dia.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.