Top Commentators Sept 2014 Blog Akif Imtiyaz

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Hari ni dah masuk hari ketiga untuk bulan Oktober 2014.Setiap awal  bulan,Lya pasti akan publish entri Top Commentator untuk bulan yang telah berlalu ..Jutaan terima kasih semua kepada sahabat yang sudi singgah dan juga sudi mencoretkan sedikit dua dikit dan tiga dikit komen untuk Blog Akif Imtiyaz..Lya sangat2 menghargai setiap komen yang telah anda tinggalkan..Setiap komen anda telah menyerikan lagi Blog Akif Imtiyaz...Dan sebagai tanda ucapan terima kasih,Lya dedikasikan entri penghargaan ini khas buat anda.Terima kasih sahabatku..


Kalau ada sumur diladang boleh kita menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang datang sini komen la lagi ..!!!!

Top Commentators Sept 2014 Blog Akif Imtiyaz

Inilah dia 10 insan bertuah yang rajin meninggalkan komen kat Blog Akif Imtiyaz.Rajin singgah rajin jugak komen.Jom kita sama2 melawat ke blog mereka .Alang2 dah melawat jangan lupa FOLLOW mereka jugak..

TEMPAT PERTAMA 
Masih lagi kekal unggul dengan gaya mutu keunggulannya yang tak pernah padam..Tempat pertama masih lagi gah menjadi milik Blogger Azhafizah Md Nor pemilik Blog SiHati Merah Jambu dengan catatan 79 komen..Memang terbaik la Fiza ..Thanks Fiza sentiasa singgah sentiasa support ...

TEMPAT KEDUA 
Masih lagi kekal ditempat kedua dengan rahsia kecomelannya ..Memperkenalkan Blogger Nurashikin ZA a.k.a NAZECK atau lebih glemer dengan panggilan Dr Shikin,pemilik Blog Life Is Beautiful .Berbeza hanya satu komen jer ngan Blogger Fiza ..78 komen dari Dr Shikin ..Tq so much dear.Jom marathon komen jom ...Hehehehe ..

TEMPAT KETIGA 
Menduduki tangga ketiga dengan kekacakan yang dimiliki..Lya ingin memperkenalkan kepada anda semua Blogger Khir Khalid atau sekarang ni lebih senang dikenali dengan nama KK,pemilik Blog Khir Khalid .Bro Khir telah meninggalkan 75 komen terbaiknya untuk Blog Akif Imtiyaz.Thanks Khir sudi jugak tinggalkan komen kat blog ciput kita ni ..

TEMPAT KEEMPAT
Tempat keempat adalah Blogger Asha Lya,pemilik Blog Asha Lya  dengan catatan komen sebanyak 68 komen..Tq Lya sudi terjah blog Kak Lya ..Pendek kata hari2 Lya terjah sini tanpa rasa jemu..

TEMPAT KELIMA 
Tempat kelima adalah Blogger Ismi Ana,pemilik Blog Diari Si Kosong dengan catatan komen sebanyak 60 komen melayakkan Ana menduduki tangga keenam pengomen tegar blog Akif Imtiyaz..Thanks Ana ..selalu komen rajin komen sangat suka komen ...

TEMPAT KEENAM
Tempat keenam adalah Blogger Ahmad Zumal Md Rayi,pemilik,Blog Dunia Zumal dengan catatan komen sebanyak 55 komen.Thanks Zumal ..antara blogger terawal yang komen kat blog Lya ialah Zumal..Tq so much ya ...

TEMPAT KETUJUH
Tempat ketujuh adalah Blogger Siti Zawiyah,pemilik Blog Siti Zawiyah Life dengan catatan komen sebanyak 46.Terima kasih Ct..Antara blogger yang rajin singgah dan tak jemu tinggalkan komen kat sini..

TEMPAT KELAPAN
Tempat kelapan adalah Blogger Anizz Annisa,pemilik Blog Adnan Daughter dengan catatan komen sebanyak 41 komen.Aniss ni salah sorang sahabat yang rajin betul komen kat sini ..Tq Aniss..

TEMPAT KESEMBILAN
Tempat kesembilan adalah Blogger Maria Firdz,pemilik Blog Truly Love dengan komen sebanyak 36 komen.Thanks Maria sudi jugak jengik dalam sibuk2 mengajar ..

TEMPAT KESEPULUH
Tempat kesepuluh adalah Blogger Calrase Patrick pemilik Blog CalrasePatrick dengan catatan komen sebanyak 32 komen.Thanks CP sudi jadi tukang komen kat Blog akak ni ya ..


Terima kasih juga Lya ucapkan kepada semua pelawat Blog Akif Imtiyaz yang selalu singgah dan sudi meninggalkan komen walaupun tidak tersenarai ...Anda juga adalah sahabat terbaik buat Lya ..Tq so much.Untuk ''SILENT READERS'' jugak ..Terima kasih banyak2 sudi singgah sini ..

Akhir kata dari Lya, Salam Ukhuwah Fillah ..Semoga ikatan ukhuwah yang terjalin sesama kita akan dapat  merapatkan lagi silaturrahim antara kita ... InsyaAllah !!!

❤❤❤  Happy Blogging !!!! ❤❤❤


Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. Wahhhhh tahniah kepada yang tersenarai.....

    BalasPadam
  2. Wah, zumal dapat masuk list. Hehe ^_^

    BalasPadam
  3. meriahnya blog Lya dengan kehadiran mereka... tahniah..

    BalasPadam
  4. hihi... msuk senarai.. rajin komen sini sebab best je duduk blog nie..hihihi..

    BalasPadam
  5. tahniah untuk diaorang..bila la nama akak nak masuk senarai nih..hahahah

    BalasPadam
  6. Ahakss...tergelak dengan gediknya.
    Bab kecomelannya tu saya suka sangat walaupun x comel pun sebenarnye.

    BalasPadam
  7. tersenarai..terima kasih kak.. :)

    BalasPadam
  8. Tahniah semua.jom blogwalking dan komen :)

    BalasPadam
  9. Ahahaa kekacakan tu hoho.. Alhamdulillah.. T kasih Lya. Tahniah juga buat rakan2 yg lain.. :) :)

    BalasPadam
  10. tahniah buat yg tersenarai!!
    husna dah tak sempat dah skarang nak dduk dlm carta.. huhuhu..

    BalasPadam
  11. Hihi...ade nme ana laa. Rasenye bulan lepas ana kurang gak bab komen2. Sebab kuota abis. Huhu. Mekasih k.Lya. ^^

    BalasPadam
  12. tersenarai untuk yang terakhir pun jadilah ... hehe.. terbaik

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.