T-Shirt Rare Dari Constantine Collection

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Sabtu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Constantine Collections sebuah butik pakaian online yang berkonsepkan EASY BUY,HARD GET,ORIGINAL & RARE..Koleksi yang dijual agak terhad dan sukar untuk dijumpai di mana-mana dan pastinya design setiap koleksi dari Constantine Collections sangat unik,menarik serta berkualiti tinggi.Tak rugi membeli kat sini kerana koleksi yang dijual adalah pilihan terbaik dengan fesyen terkini.


MATERIAL

Material t-shirt yang digunakan oleh pihak Constantine Collection sangat berkualiti dan kebanyakannya adalah 100% diperbuat daripada kapas (cotton). Terdapat juga material yang di datangkan khas 50% kapas dan 50% polsyter yang mana ianya merupakan pilihan koleksi yang paling HOT dari para peminat Constantine Collection sendiri.Usah bimbang dan usah ragu dengan kualiti yang dipersembahkan kerana ianya pastinya yang terbaik untuk anda sebagai pengguna.

Koleksi Constantine Collection cukup selesa di pakai tidak kira dimana anda berada,samada musim panas ataupun musim sejuk.


HARGA MAMPU MILIK 

Bersesuaian dengan kualiti yang ditawarkan oleh Constantine Collections,harganya sememangnya MAMPU MILIK.Boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja.Jadi ,jangan tunggu lama lama nanti lama lama anda yang kempunan jika T-Shirt ini kehabisan stok..Ok tak perlu tunggu lagi cepat cepat pergi beli..Dapatkan segera koleksi dari Constatine Collections SEKARANG JUGA.Come .. Get The Latest Here !!!!!
•► ••► ••► Constantine Collection .


Ok Lya nak bagitahu juga,koleksi Constantine Collection bukan hanya terhad kepada kaum lelaki sahaja.Terdapat juga koleksi pilihan untuk para wanita di luar sana yang cukup menggemari gaya santai.Dengan reka bentuk yang agak simple pastinya inilah koleksi hebat yang perlu anda miliki.

Available At Affordable Prices....
Jom Shopping Kat Sini ..
•► ••► ••► Constantine Collection


Selain pakaian terdapat juga HELMET yang cukup menarik untuk dijual...Bagi anda yang meminati Motorsikal pastinya akan jatuh suka jatuh cinta sekali dengan HELMET yang cukup hebat ini..Cantik,menarik,memenuhi citarasa,original dan pastinya dilengkapi ciri ciri keselamatan yang pastinya cukup sempurna untuk anda miliki...Harga yang ditawarkan memang berbaloi baloi.


Untuk maklumat lanjut dan perincian sepenuhnya mengenai HELMET ini bolehlah rujuk gambar dan juga maklumat yang telah Lya sediakan kat bawah ni ya.Pada yang suka dan meminati HELMET ini cepat2 dapatkan segera sebelum kehabisan stok.



♫♪  Constantine Collection Quality without compromise.
♫♪ Constantine Collection  It has to be good.
♫♪ Constantine Collection Is your happiness
♫♪ Constantine Collection Decide With Confidence
♫♪ Constantine Collection Exclusively yours
♫♪  Constantine Collection Many minds. Singular results..
♫♪ Constantine Collection  Is your inspiration. 
♫♪ HaPPy ShOpPiNg ♪♫•*¨*•.¸¸¸

Jom shopping reramai...Hanya yang TERBAIK di Constantine Collection
Bagi anda yang berminat mendapatkan barangan hebat dari Constantine Collection
anda boleh berhubung melalui :

Facebook :


Instagram : 
constantine_collection



Whatsapp / SMS / Call :
+60 13 936 9970 / 0136255922

❤ HAPPY SHOPPING U OLLLSSS !!!! ❤

Catat Ulasan

11 Ulasan

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.