Peraduan Variarasa Sunquick 2014

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Ok ..Petang ni Lya nak kongsikan satu peraduan untuk sahabat2 Lya sertai ..Peraduan ni kat Facebook ya sahabat.Jadi kalau nak join WAJIB ada akaun Facebook,kalau takde Facebook tak boleh join ya ..
Jom sama2 kita sertai Peraduan Variarasa Sunquick 2014 ..


Tontonilah Variarasa Sunquick Musim Ke~3 Oktober - Disember 2014,Jam: 7pm di TV3 dan jawab soalan-soalan yang akan di kemukakan pada halaman Facebook Variarasa Sunquick Fans Page.
Hadiah-hadiah seperti Samsung Galaxy S5 dan 10 produk Sunquick menanti anda.

- Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas pada 5/10/2014.

- Kakitangan pihak Penganjur, serta agensi promosi, pengiklanan, perhubungan awamnya dan keluarga terdekat mereka, serta pihak lain yang terlibat dalam promosi ini tidak layak menyertai Peraduan ini.

- Peraduan ini berlangsung dari 5/10/2014 hingga 31/12/2014.

- Pihak Penganjur berhak untuk membuat pindaan ke atas Tempoh Peraduan pada bila-bila masa. Semua jawapan kuiz yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayani.

- Peserta-peserta boleh menghantar seberapa banyak jawapan melalui facebook untuk setiap minggu dan berpeluang memenangi hadiah-hadiah mingguan dan saguhati. Setiap minggu, sebuah telefon bimbit Samsung Gaaxy S5 dan 10 buah produk Sunquick akan diberikan. Pihak penganjur berhak menggantikan hadiah-hadiah dengan barang lain yang senilainya.

- Semua pemenang akan diumumkan di akhbar-akhbar utama dan di laman web Penganjur.

- Semua hadiah mesti dituntut dalam tempoh masa 3(tiga) bulan dari tarikh pemberitahuan dan tidak boleh dipindah milik. Hadiah yang tidak dituntut akan ditarik balik.

- Pemenang akan bertanggungjawab dan menanggung liabiliti sepenuhnya jika berlaku kerugian, kejadian yang tidak diingini, kecederaan, kerosakan, tuntutan atau kemalangan kerana mengambil bahagian dalam Peraduan ini dan/atau menggunakan hadiah Peraduan ini. Semua kos menuntut hadiah adalah tanggungjawab mutlak pemenang-pemenang sepenuhnya.

- Pihak Penganjur berhak menggunakan nama dan/atua gambar pemenang sebagai bahan untuk tujuan pengiklanan dan/atua publisiti dan pemenang tidak berhak membuat tuntutan pemilikan atau mendapat sebarang bentuk pampasan untuk bahan tersebut. Pemenang mungkin dikehendaki menghadiri majlis penyampaian hadiah dan/atau menyertai program publisiti.

- Pemenang dipilih berdasarkan ketepatan jawapan dan kreativiti. Keputusan pengadil adalah muktamad. Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayani.

- Semua pemenang bertanggungjawab sepenuhnya terhadap sebarang kecederaan, kerosakan atau tuntutan yang timbul daripada penyertaan mereka dalam promosi ini atua daripada penebusan atau penggunaan hadiah.

-  Dengan menyertai Peraduan ini, setiap peserta bersetuju secara mutlak dan sepenuhnya untuk menerima terma dan syarat Peraduan.





Jadual untuk Episod,tarikh rancangan,tempoh peraduan dan juga tarikh keputusan peraduan.


Ok untuk Episod 1,peraduan telahpun TAMAT dan keputusan telah diumumkan di laman FB Variarasa Sunquick Fans Page manakala Episod 2 masih lagi berjalan dan akan tamat pada 21/10/2014.Jangan lupa saksikan Episod 3 pada petang nanti jam 7malam Ok ..

Untuk Maklumat Lanjut Mengenai Peraduan Variarasa Sunquick 2014 boleh KLIK SINI ..
All The Best Sahabat !!!!


Catat Ulasan

19 Ulasan

  1. semoga berjaya kak lia :)

    *dah lama tak singgah tinggal komen dekat sini

    BalasPadam
  2. Wah, menarik nie Lya... All the best ^_^

    BalasPadam
  3. bagus ni kak, kot2 blh menang. seronoknya.

    BalasPadam
  4. nak tunggu la..ada 3 minit lagi nih..:)Tq

    BalasPadam
  5. Asalam Lya..complete dah promosi Lya di blog...tahnia.Syarikat kalau dapat tahu ni pasti gembira dan bangga dengan Lya..sayang FB etuza seperti ada masalah x boleh keluar..tak tahu lah kenapa

    BalasPadam
  6. terbaiklah..tq sis..

    BalasPadam
  7. nak dok menunggu tayangan kat tv3 tu yg x dpt lya ... huhuhuuu

    BalasPadam
  8. Wahh menarik... all the best Lya.. :)

    BalasPadam
  9. Ada tengok yang semalam tapi tak sempat tengok full :)

    BalasPadam
  10. jarang pulak tengok TV..menarik jugak contest ni.all the best untuk semua yang join

    BalasPadam
  11. bestnye kalau dapat S5 tu! All the best kak Lya

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.