1 Oktober 2014 ~ My Birthday La Arini

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ..

Pinjam kek ari lahir Akif kejap letak kat sini..

Hikhikhik malu laaa...Nak cakap pon malu2 harimau gituu,bukan malu2 kucing tapi malu2 harimau hahaha Nak cakap jugak la ..Arini sebenarnyerr ari lahir titer tau..Bertambah lagi setahun usia kita heheheDah tua la kiter arini.. Semalam rasa cam muda lagi tapi bila dah sambut bedayy arini umur dah bertambah serahun lagi jadi cam dah tua la kita ..Tapi takpe la tua pon tua laaa janji kita HAPPY !!!!

Sempena hari lahir Lya kali ni Lya nak ucapkan terima kasih kat semua adik beradik sedara mara dan sahabat handai yang sudi menyampaikan ucapan Hari lahir buat Lya ..Terharu betul la ..Sejak malam tadi telefon Lya ni duk tit tit tit tit jer ..Hehehee ..Al maklumla adik beradik sembilan orang semua duk jauh2 .Whatssaaaapp ler jawapnyer..Bila dah layan macam2 la duk bercerita ..hehehe..

Untuk sahabat yang sudi wish kat FB jugak Lya nak ucapkan ribuan terima kasih ..Ni first time FB Lya di buka untuk orang menulis kat wall hahahaha ..Lepas ni nak tutup balik la wall untuk ONLY ME jer hahahaa..Eksklusif wall dibuka sempena hari lahir Lya jer tau hahhaha .. 


Haaa ni dia hadiah hari lahir untuk Umi ..Pagi tadi kakak bangun tidur jer terus cari Umi kat dapur..Selamat hari Lahir Umi ..Ni hadiah dari kakak untuk Umi..Hadiah dia tak mahal tau Umi tapi kakak ikhlas bagi untuk Umi..Aduhai sedih dan terharu jer rasa ...tetiba air mata cam nak menitik la pulak ..Sabo Lya sabo .ko ni dah kenapa sikit2 cedihhh sikit2 sedihhh ..Happy la happy ..Ok happy happy !!! Ok kakak,Umi tak kisah tau mahal ke murah tapi Umi suka ..suka sangat2 ..Dia tahu Umi dia ni Cikgu kat umah ,selalu mark buku2 latihan dia dan adik2 sebab tu la dia bagi  ..TERIMA KASIH KAKAK !!!

Doa Umi Sempena Hari Lahir Umi 

Ya Allah… Abadikan kasih sayang kami,Tunjukkanlah jalan buatku dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,Lapangkanlah dadaku dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepada-Mu, Hidupkanlah dengan ma’rifat-Mu, dan matikanlah aku dalam keadaan syahid di jalan-Mu. Sesungguhnya Engkau sebaik-baik Pelindung dan sebaik-baik Penolong. Aku memohon agar kehidupanku sentiasa dalam rahmatMu Ya Allah. Semoga Allah panjangkan umurku,diberikan kesihatan yang baik,anak2 dan suami yang penyayang serta dikurniakan rezeki yang penuh keberkatan...Umi mendoakan agar hanya yang terbaik berlaku dalam kehidupan Umi dunia akhirat.Harapan dan impian Umi moga bibir Umi akan sentiasa tersenyum dan sentiasa ada hilai tawa bila bersama anak2 Umi.Terima kasih Allah....Terima kasih kerana menghadiahkan aku begitu banyak kegembiraan dan kebahagiaan...Amin...aamin aaamin ..


Catat Ulasan

26 Ulasan

  1. selamat hari lahir kak, smoga panjang umur, murah rezeki:) btw, comell je birthday gift tu ><

    BalasPadam
  2. Amin...aamin aaamin ya Allah, semoga mendapat rahmatNya selalu. Selamat hari lahir Lya.

    BalasPadam
  3. sekali lagi happy birthday kak..moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik.. selamat enjoy your day :)

    BalasPadam
  4. sweetnyee anak kak lya.. :) happy birthday kakak sayang :)

    BalasPadam
  5. Terharunya anak bg hadiah kat Umi...sebakkkk

    BalasPadam
  6. Selamat Hari Lahir yg ke__, Kak Lya.

    BalasPadam
  7. selamat hari lahir..semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan bahagia disamping insan tersayang semua.. :)

    BalasPadam
  8. terharunya dapat hadiah dari anak walaupon sebatang pen, tapi tetap berharga :) kan?

    BalasPadam
  9. Salam singgah october Sis....selamat hari lahir dan semoga di panjangkan umur,di murahkan rezeki,di kurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia di samping keluarga tersayang...

    BalasPadam
  10. aamiin...selamat hari lahir yer Lya...^_^

    BalasPadam
  11. selamat ulangtahun kak..semoga dilimpahkan rahmat olehNya..amin

    BalasPadam
  12. salam 1 oktober,selamat hari lahir sis...

    BalasPadam
  13. selamat hari lahir. saya pun oktober jugak. 26 oktober
    terkejut jugak tengok kek, sebab 5th. hehehehehe. rupa2nya kek pinjam :D :D

    BalasPadam
  14. Birthday girl hihihi wahh kek pasti sdp coklat plak tu kak

    BalasPadam
  15. Selamat hari lahir!... Yang ke berapa tu huhuu...

    BalasPadam
  16. Selamat hari lahir ... dear Lya. Semoga dipanjangkan umur dalam keberkatan dan dilimpahkan kebahagiaan buat Lya dan keluarga.

    BalasPadam
  17. selamat ulang tahun kelahiran kak lya...
    smoga pnjg umo and murah rezeki

    BalasPadam
  18. Selamat hari lahir.
    Terharunya anak bagi hadiah walaupun sebatang pen tapi besar maknanya.

    BalasPadam
  19. Wahh.. terlambat singgahlah.. mmg berterabur sikit waktu2 awal bulan ni..
    Happy belated birthday Lya.. Semoga sentiasa sihat, diberkati kehidupan sekeluarga & tercapai segala yg dihajati... aamiin.. :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.