❤ Tuan Blog Demam ... ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Petang Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Mr Google

Selamat petang semua ...Sekarang ni Lya tak berapa sihat ..DEMAM melanda ...Cuaca sekarang tak menentu .. Sekejap panas sekejap hujan .. Mula2 En Hubby yang demam ,sekarang ni Lya pulak yang dah berjangkit demam sekali ... Nasib jugak anak2 OK lagi setakat  Lya tulis entry  ni...Harap tak berjangkit pada anak2.. Kesian diaoarang kalau demam sebab minggu ni minggu peperiksaan .. 

Lya juga nak minta maaf sebab sehari dua ni tak sempat nak ber BW kat Blog sahabat ya .. Pada sahabat yang sudi singgah sudi baca dan sudi tinggalkan komen kat Blog Akif Imtiyaz.Terima Kasih Lya ucapkan ..InsyaAllah dah sihat nanti Lya usaha BW kat Blog sahabat ... Happy Blogging ya !!!!!!!!! Doakan Lya cepat sembuh ya ..Tq tq tq tq ..Sayang korang semua dunia akhirat .......


Catat Komen

29 Ulasan

  1. kesiannya..semoga cepat sembuh ya..

    BalasPadam
  2. Semoga cepat sembuh.. rajin2 makan ubat.. penah kat umah nih en.abang yang start demam, last abis 1 family demam.. orang yang last demam paling truk.. sapa lagi saya laa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Eyda ..bila dah kena demam kebanyakan semua ahli keluarga akan berjangkit sama ... Tq ya sudi singgah

      Padam
  3. semoga cepat sihat yee akk! :) makan ubat tau tau. Minum air masak banyak-banyak ye.. Get well soon, in shaa Allah. Sakit tu kan penghapus dosa kecil,hehe

    BalasPadam
  4. oh Lya demam ?? semoga cepat sembuh tau... banyakkan minum air putih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Mama ..arini dah OK sikit tu yang Lya BW kat blog sahabat tuuu ..Kalau tak mmg takleh nak gerak la pening kepala.. Thanks ya Mama

      Padam
  5. Alolo..cian dia. Moga cepat sihat k.lya.

    BalasPadam
  6. Get well soon Kak Lya..jangan skip makan ubat yaa

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum dan salam singgah isnin...semoga cepat sembuh...

    BalasPadam
  8. kesiannya...moga cepat sembuh ye lya..

    BalasPadam
  9. Semoga cepat sembuh Lya.. bnykkan berehat ye.. :)

    BalasPadam
  10. Slmt beristirehat kak jaga kesihatan

    BalasPadam
  11. alahai....get well soon dear....

    BalasPadam
  12. semoga cepat sembuh..take care ok

    BalasPadam
  13. Semoga cepat sembuh kak lyna..

    salam perkenalan dari saya Sarah :)

    jemput ke blog saya www.ladysara84.blogspot.com

    BalasPadam
  14. Kak Lya dah sihat ke?
    Get well soon ye.

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.