❤ Selamat Menduduki Peperiksaan UPSR 2014 ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...


Esok 9/9/2014 anak2 Tahun 6 akan menduduki Peperiksaan UPSR.Di kesempatan masa yang ada ini Lya ingin mengucapkan Selamat Menduduki Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) kepada semua anak2 tahun 6 sesi pembelajaran 2014.Dengan selawat serta salam ke atas junjunganNya semoga anak2 semua mendapat kejayaan yang setimpal dengan usaha yang telah anak2 lakukan.Selamat Berjaya Anak2 !!!!

Perjuangan pelajar tahun 6 kini bermula...Jadikan impian anak2 satu kenyataan !! All The Best & Good Luck.Selamat berjuang wahai anak2 ... Pastikan anak2 mendapat 5A !!!!

10 Panduan Untuk Calon UPSR 2014

Sumber Gambar : Mr Facebook


Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. Selamat maju jaya buat adik-adik nak upsr..btw, kak lya dah sihat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat maju jaya ....... Yupp dah sihat sikit arini AB..tq singgah

      Padam
  2. teringat mase anis upsr dulu.. malam sebelum exam msti sakit perut je.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe Kak Lya lagi la Aniss..macam2 rasa ada ..nak masuk dewan lagi terasa dup dap dup dap huhuhu.......

      Padam
  3. Semoga mereka yang berusaha bersungguh-sungguh & bertawakkal kepada Allah akan berjaya.

    BalasPadam
  4. Saya banyak ketinggalan takwim sekolah. Lawat kak Lya disini baru tahu tentang UPSR

    BalasPadam
  5. perghh kak lya ranking alexa dah 1k tahniah

    BalasPadam
  6. All the best untuk adik adik semua

    BalasPadam
  7. Tengok adik2 upsr tadi semangat betul nak jawab. Teringat ana dulu, budak laki kat belakang asyik baling2 pemadam je tanye jawapan. Haha

    BalasPadam
  8. Anak saya pun ambil periksa hari ni.. semoga berjayalah hendaknya. All the best kpd semua juga.. :)

    BalasPadam
  9. All the best utk semua pljr thn 6

    BalasPadam
  10. ssemoga dipermudahkan semuanya...

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.