❤ Kempen Kalau Mak Menang - Dutch Lady Smart Moment ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Tengah Hari Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Jom Join Kempen Kalau Mak Menang ... Hadiah Bernilai RM3.6 Juta Mesti Dimenangi ..

 Dutch Lady Moms Club akan menganjurkan kempen Kalau Mak Menang di mana anda berpeluang memenangi sebahagian daripada RM3.6 juta! LIKE laman facebook Dutch Lady Moms Club untuk mengetahui dengan lebih lanjut..  #KalauMakMenang




Kempen "Kalau Mak Menang" akan sampai di seluruh Malaysia. Sila layari laman Smartmoments di http://bit.ly/1tUKHpj untuk mendapatkan berita terkini tentang lokasi pek kemenangan dan arah tujuan kenderaan Dutch Lady dalam peta .Anda juga boleh melanggan untuk mendapatkan maklumat terkini apabila kenderaan Dutch Lady menghantarkan pek kemenangan ke kawasan berdekatan anda!


Promosi Kalau Mak Menang Dutch Lady akan berlangsung dari 15 September 2014 hingga 31 Disember 2014 (“Tempoh Promosi”). Dutch Lady Milk Industries Berhad (“Penganjur”) berhak untuk memendekkan atau memanjangkan Tempoh Promosi tanpa memberi sebarang notis terlebih dahulu. Hari akhir penebusan adalah pada 31 Disember 2014. Semua penebusan yang diterima selepas tarikh ini akan dibatalkan secara automatik. 

Promosi ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas (pada 15 September 2014), kecuali kakitangan Penganjur dan ahli-ahli keluarga terdekat mereka, termasuk syarikat-syarikat gabungan dan/atau berkaitan, pengedar-pengedar, agensi-agensi pengiklanan dan promosi pihak Penganjur.

KLIK SINI untuk maklumat lanjut !!!!


Catat Ulasan

27 Ulasan

  1. bestnya,,tapi awfiyah tak minum dutch lady lagi.

    BalasPadam
  2. Lama jangkamasa kempen ni, sampai hujung tahun. semoga berjaya yer.

    BalasPadam
  3. Anak yang tecik minum dutch lady 123.
    Bila nak join ni.
    Macam xde masa.

    BalasPadam
  4. terbaik..all the best sis..

    BalasPadam
  5. Menarik juga kempen mcm ni kan.. Thanks sharing Lya.. :)

    BalasPadam
  6. Susu Dutch Lady !! feveretttt owezzzzz

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.