Capsule'' Letters For The Future'' Untuk Insyirah,Iman & Akif

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Selamat pagi sahabat ....Moga2 pagi ni sahabat2 semua sihat walafiat.Semoga sahabat semua sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan...InsyaAllah ..

Pagi tadi Lya dapat call dari pihak Airpak Express mengatakan ada barang yang nak dihantar kat rumah.Barang???Terfikir jugak Lya,..Takde pulak beli barang online,takde pulak sapa2 call nak bagi barang Barang apa pulak nie..Malas nak tertanya2 Lya tunggu jer la..

Setengah jam lepas tu lori Airpack Express tiba kat depan umah.Siap tandatangan semua tu terus bawak masuk kat rumah.Tak sabar dah nak tahu apa benda la kat dalam sampul niTerus jer bukak.Ala,terkejut sangat ada benda ni kat dalam.''Capsule Letters For The Future'' telah 



Seperti yang telah dijanjikan oleh pihak AIA Berhad Malaysia,Lya dapat 3 ''Capsule Letters For The Future''.Satu untuk Insyirah satu untuk Iman dan jugak satu lagi untuk Akif..Semua kotak2 ini telah dilekatkan nama anak2 Lya.. Aina,Adam & Akif.


Pandangan depan ''Capsule Letters For The Future''..Ada nama anak kat depan.Nampak eksklusif 
gitu.Memang menarik betul la kempen yang telah dilaksanakan oleh pihak AIA Berhad Malaysia.Dan yang paling BEST dapat jugak Lya menyertai kempen ini ..Thanks AIA Berhad Malaysia.


Ni pandangan belakang ''Capsule Letters For The Future''..Terdapat contoh lima jenis kad yang disertakan sekali dalam kotak ini..Semua nampak cantik !!!


Ok ni dia 15 kad dan 15 sampul surat yang terdapat dalam satu kotak ''Capsule Letters For The Future''.Lya dapat 3 kotak jadi semua sekali 45 keping kad  bersama dengan 45 keping sampul surat.Boleh la Lya tuliskan sesuatu yang bermakna pada kad2 tersebut sempena hari lahir anak2 Lya nanti.Kad2 ini adalah hasil seni lukisan tangan dengan dakwat hitam dan telah di cetak menggunakan dakwat soya...Memang TERBAIK !!!!

TERIMA KASIH SEKALI LAGI UNTUK PIHAK AIA BERHAD MALAYSIA KERANA BERJAYA MENJADIKAN KEMPEN INI ANTARA YANG TERBAIK !!!!

Untuk sahabat2 Lya yang masih belum join boleh jer join kempen ni KLIK SINI .Ada masa lagi 13 hari dari sekarang sebelum kempen ini ditutup ..1000 entri pertama akan dapat capsule cantik macam kat atas tu ..

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. akak teringin jugak nak buat,tapi bila type isi tu,terus air mata ni mengalir ,terus pangkah..tamo isi..sedih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala takmo la sedih2 akak ...Lya masa tulis ni pon memeng sedih ..Bila baca balik lepas tulis tu kan bercucuran air mata ..Tak dapat nak bayangkan bila kita takde disisi anak2 satu masa nanti ..

      Padam
  2. Tahniah kak rezeki ank2 tu klau la lya dah ada ank teringin juga nak join

    BalasPadam
  3. Tahniah.. anda ada blog yg banyak info. Jemput blogwalking www.yatidam.com

    BalasPadam
  4. untung la siapa yang ada anak rami tu..heheh

    BalasPadam
  5. Mesti senyum lebar masa dapat capsule nie. Cantik lak tu ^_^

    BalasPadam
  6. kenangan yang sangat bernilai..cantik design kad tu.

    BalasPadam
  7. Teringin tapi sayang sha xde anak... sobs.... macam kuch kuch hota hai sudaaa

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.