❤ Pertandingan Selfie Hari Merdeka Ke-57 ❤

Salam Ukhuwah Fillah ...
Salam Isnin Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

SUKA SELFIE ??? 

Jom Sertai Pertandingan #Selfie Hari Merdeka Ke-57. 
Hadiah-hadiah menarik menanti
 #UMmerdeka57 #merdeka57 #selfiemerdeka

Hantarkan gambar dan ucapan menggunakan hashtag 
#UMmerdeka57 melalui akaun Twitter dan Instagram anda 


- Hantarkan gambar menarik anda sebelum 28 Ogos 2014 
- Semua penyertaan yang diterima diluar tempoh yang ditetapkan akan dibatalkan secara automatik.

Gambar dan ucapan Hari Merdeka akan disiarkan pada 29,30 Ogos 2014 dan 1 September 2014 di dalam Akhbar Utusan Malaysia .
Hadiah menarik menanti anda ..

JANGAN LEPASKAN PELUANG INI  !!!!
KOGSIKAN KEGEMBIRAAN DAN TUNJUKKAN RASA SAYANG ANDA TERHADAP MALAYSIA 

Maklumat Lanjut KLIK SINI 


Catat Komen

23 Ulasan

  1. ajak ash selfie merdeka ok gak ni lya...hik hik hik... tapii nanti mummy dia yang akan overdramatic...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la Lya rasa Mummy Ash yang terhover hahahaha......

      Padam
  2. malu la nak masuk contest pakai gambar selfie sendiri. kena mintak anak-anak buah posing nie hahaha.. xoxo

    BalasPadam
  3. Macam menarik nih. Thanks for the info.

    BalasPadam
  4. Hehe..takde insta. Lau tak dah lame join nih. Keh3.

    BalasPadam
  5. Alahai.. Selfei mmg suka je.. Tpi x suka publish...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama le kita Maria hehehe ..selfie ngan anak2 jer ..

      Padam
  6. Balasan
    1. Mama..takder gambar yg sesuai lagi la nak join hehehe ..

      Padam
  7. Adoiyai.. Kaki selfie jom join..

    BalasPadam
  8. assalamualaikum lya...best juga ni...:)

    BalasPadam
  9. nmpk sgt menarik tpi lya tak reti sgt berselfie hheee

    BalasPadam
  10. TAk pandai berselfie le.. Lya dah hantar penyertaan ke?

    BalasPadam
  11. Utusan pun ada buat eh.. best tu hehee.. :D

    BalasPadam
  12. selamat berselfie :) good luck!

    BalasPadam
  13. Bendera pun tade..
    Tak menang pulak nanti.
    Hehe..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.