❤ Layan Gambar Raya Pertama ... ❤

Salam Ukhuwah Fillah...
Selamat Malam Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Jom layan gambar2 raya pertama 2014..Akif,Iman,Insyirah bersama sepupu2 diaorang..Memang kecoh sungguh masa ni..Yerla bukan senang nak SNAP gambar ni semua..Ada yang menangis..mengamuk..lari sana lari sini..aduhaii..Last2 dapat jugak ambik gambar yang kiut miut ni.












Yeyyy..gambar raya KAMI...Tuning tuning sungguh...Happening !!!



Catat Ulasan

27 Ulasan

  1. Balasan
    1. Seronok sangat2 Ikhwan ..Yer la bukan senang nak kumpul; ramai2..

      Padam
  2. #seronok....hihiih balik raya kat mne tahun ni kak Lya??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yupp seronok .. Balik Teganu Ikhwan ..Akak ngan En Hubby mmg asal Teganu

      Padam
  3. Wahh meriah... Salam ziarah di Syawal ke 6. Baru mula berblogging selepas kekenyangan berhari raya.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks Khir ..Baru jugak nak START enjin nie hehehe .maklum ler sibuk ngan raya..

      Padam
  4. Kuning ni waner tema family in law la ye. Hihi...comelnye sepupu sepapat akif ni. Macam2 ragam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tema untuk tahun ni seisi keluarga warnma kuning...Tq Ana..Tu la macam2 ragam ..

      Padam
  5. Zumal tak sempat bergambar. Terperuk kat dapur jew ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahai kesiannn kat Zumal takleh bergambar rayerr ..

      Padam
  6. ya allah bebudak aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa omey nyaaa hihihihih yellow kiddos mcm minions dah hahahah

    BalasPadam
  7. seronoknyer...meriah gitu..

    BalasPadam
  8. riang ria di pagi raya.. hihi.. :)

    BalasPadam
  9. so yellow,,bestnya,,,,,kenangan adik2,,

    BalasPadam
  10. Memang susah nak kumpulkan bebudak.
    Nice..sume sepakat kuning.

    BalasPadam
  11. BESTNYAAA RAMAI ! WARNA SAMA PULA TUUU

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Ni baru ank2 lya lum masuk mak ayah lg ni hehehehe...

      Padam
  13. meriah..serba kuning semua :)

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.