❤ Apa Kata Lelaki ... Apa Pula Kata Wanita !!! ❤

Salam Ukhuwah Fillah ..
Selamat Pagi Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua ...

Sumber Gambar : Facebook 

LELAKI : ''Senang nak cari PEREMPUAN yang PAKAI TUDUNG, tetapi.. Susah nak cari PEREMPUAN yang MENUTUP AURAT...''

PEREMPUAN : ''Mudah nak cari LELAKI yang PANDAI BERCINTA, namun..sukar untuk dapatkan LELAKI yang SETIA dan BERTANGGUNGJAWAB...''

P/S : ISTIQAMAHLAH dalam memperbaiki diri ke arah yang LEBIH BAIK, utamakan PANDANGAN ALLAH daripada pandangan manusia..kerana sebaik-baik PENILAIAN hanyalah datang dari Allah..

Renungan Bersama...


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. andai dah ada yg sempurna pun manusia masih lg mencari yg lebih sempurna.. menjadi yg terbaik itu lebih baik

    BalasPadam
  2. Bila kita berusaha ke arah menjadi yang lebih baik, InsyaAllah, pasangan kita juga begitu.. :D

    BalasPadam
  3. kalau baik diri kita, insyaAllah baik jugak jodoh kita..tak gitu kak? :P

    BalasPadam
  4. ..lelaki bukan tak setia-tp tergugat dgn godaan nafsu- samalah juga kita kaum wanita ni..huhu~

    BalasPadam
  5. Nobody perfect in this world...terima pasangan seadanya...then slowly berubah ke arah kebaikkan. ..insyaallah. ..

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum kak, hehehe semua nak perfect kan masa cari calon. terus sama2 istiqomah, walaupun masing2 ada kekurangan. teringat dulu masa zaman bujang.. baru kenal2 dengan suami.. kias2 suruh kita tutup aurat. alhamdullilah. Allah beri hidayah walau sesaat. syukur... istiqomah berterusan. singgah menabung zalora sini~~~

    BalasPadam
  7. Moga bawa kebaikan buat kita semua...

    BalasPadam
  8. Jadilah yang terbaik untuk dapatkan pasangan yang terbaik.

    BalasPadam
  9. hihi,,betul2,,,berusaha mjd lebih baik di mata ALLAH

    BalasPadam
  10. nk cari yg perfect mmg xde lah.. masing2 ada kekurg dan sling melengkapi...

    BalasPadam
  11. Masing2 ada pendapat yang sendiri....

    BalasPadam
  12. ikhlas datang dari dalam jiwa

    BalasPadam
  13. bila dah masing2 buka mulut utk pertahankan pendapat masing2 payah laa..

    BalasPadam

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah. Terima Kasih Sudi Singgah Dan Tinggalkan Komen.