Minyak Yu Yee Cap Limau Untuk Seisi Keluarga

January 22, 2017

Minyak Yu Yee Cap Limau Untuk Seisi Keluarga| Bila cakap mengenai Minyak Yu Yee,apa yang aku suka sangat kat Minyak ni...BAU dia tu,perghhh aku suka sesangat bau dia yang ala ala buah limau berangin gitu.Wangi pon ya..Aku kalau sakit kepala memang selalu guna Minyak Yu Yee Cap Limau ni ha..Bukan aku saja yang guna..seisi keluarga memang guna Minyak Yu Yee cap limau.Anak anak memang suka bau minyak ni..Diaorang cakap bau wangi berangin..Besttt.



Mujarab Ke Minyak Yu Yee Cap Limau 


Mujarab ke Minyak Yu Yee ni? Apa plak tak mujarabnya,setakat yang Lya guna,sejak anak anak Lya kecik lagi memang dah terbukti Minyak Yu Yee ni berkesan dan boleh mengubati dengan pantas terutama kalau anak anak Lya kena kembung perut.Letak jer Minyak Yu Yee cap limau kejap je dah Ok dah diaorang..Kalau diaorang sakit perut pon Lya memang sapukan Minyak Yu Yee cap limau ni jer..Sapu kat perut dan usap perlahan lahan,insyaallah sakit perut hilang dengan cepat.




Lya suka sangat dengan botol Minyak Yu Yee cap limau ni..Comel kecik jer,senang sesangat time nak keluar jalan jalan letak jer kat dalam handbag.Saiz kecik camni mudah la nak bawa.Lagipon kalau jalan jalan tetiba jer anak sakit perut tak perlu dah nak susah gaduh lagi..Sebab dah bawak Minyak Yu Yee sekali..



Minyak Yu Yee Cap Limau Halau Nyamuk 


Balik kampung pon bawak balik jugak Minyak Yu Yee cap Limau..Ritu masa balik kampung musim hujan..mak aii banyak pulak nyamuk duk menyerang tengah malam malam hingga takle nak tido.Tapi bila calit jer Minyak Yu Yee letak kat kaki tangan dan badan..nyamuk pon lari.Ha aa nyamuk pon takut dengan bila hidu Minyak Yu Yee..



Masa hiking dengan anak anak,Lya bawak gak Minyak Yu Yee ni..Panjat bukit pepagi memang banyak nyamuk.Sapu jer Minyak Yu Yee kat kaki dan tangan nyamuk takut nak dekat.Memang kena bawak la kalau hiking sebab tak tahan laa kena gigit nyamuk.Camne nak panjat bukit kalau sibuk duk layan nyamuk jer..Tapi dengan Minyak Yu Yee cap limau nyamuk dah tak berani nak ganggu dah..



Minyak Yu Yee Cap Limau Melegakan Selesema 


Pernah tak kena selesema tapi tak tau nak buat apa bila ubat makan takde..Haritu kan Lya kena selesema,ubat makan pulak habis..Sangat sangat tak selesa bila hidung selsema...Siap pakej pulak hidung tersumbat..Dengan Minyak Yu Yee cap limau,hidung rasa lega dan tak tersumbat daaaa...Alhamdulillah..legaaaa sangattt !!

Minyak Yu Yee Cap Limau HALAL Ke ?


Bila Lya post gambar gambar Minyak Yu Yee cap limau kat instagram dan juga facebook Lya..Ada laa kawan kawan duk tanya,Minyak Yu Yee ni HALAL ke tak ...Boleh guna ke kita orang islam.Ok untuk korang yang tertanya tanya mengenai status HALAL Minyak Yu Yee..Minyak Yu Yee cap limau disahkan HALAL oleh JAKIM.Korang boleh check kat laman rasmi portal halal JAKIM untuk pengesahan.Taip Minyak Yu Yee cap limau akan keluar status produk..Semoga dapat membantu korang untuk lebih info mengenai Minyak Yu Yee cap limau..



#minyakyuyee #minyakyuyeecaplimau #yuyeeoil
#sayatakjual #sayapengguna #blogger #parentingblogger #lifestyleblogger #akifimtiyazdotcom #afbdotmy #kbb9 #kelabbloggerbenashaari


Artikel Menarik yang Lain

2 Sahabat Setia

  1. Ahli kluarga ju turun temurun pakai ni hoho. Mmg bkesan :)
    Singgah malam minggu dekat sni

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.