Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda Cerdas

June 02, 2016

Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda Cerdas.Pernah dengar mengenai Coklat Minda Imtiyaz tak?.Coklat Minda Imtiyaz adalah produk khas untuk ibu bapa yang mahukan anak-anak menjadi lebih fokus dan cemerlang dalam pelajaran.Coklat Minda Imtiyaz adalah gabungan formulasi 'superfood' yang sangat diperlukan minda seseorang untuk berfungsi dengan baik.Coklat Minda Imtiyaz dapat mambantu ketangkasan berfikir dan secara tidak langsung meningkatkan keupayaan fizikal serta emosi seseorang dalam memberikan yang terbaik dalam kehidupan..Coklat Minda Imtiyaz untuk minda cerdas pilihan terbaik dari ibubapa untuk anak anak.


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir



APAKAH ITU COKLAT MINDA IMTIYAZ



Coklat Minda Imtiyaz adalah chewable tablet dengan 15 ramuan terbaik untuk fungsi otak.Coklat Minda Imtiyaz adalah produk Bumiputra 100% halal dan dibuat di kilang bertaraf GMP.Pihak Coklat Minda Imtiyaz begitu teruja untuk berkongsi dengan orang ramai di luar sana mengenai manfaat dan kebaikan Coklat Minda Imtiyaz,seterusnya dapat menyalurkan maklumat yang tepat kepada masyarakat Malaysia.

Coklat Minda Imtiyaz diasaskan oleh Hj. Fadzli Yusof,seorang pakar motivasi yang telah mengendalikan seminar Motivasi SuperStudy sejak tahun 2013 untuk puluhan ribu pelajar Malaysia. Beliau juga menghasilkan Kit Ulangkaji Super Study bagi membantu pelajar lebih cemerlang demi melahirkan generasi negara lebih baik.


KELEBIHAN COKLAT MINDA IMTIYAZ


Ok Lya dah cerita apa itu Coklat Minda Imtiyaz..Sekarang ni Lya nak buka cerita mengenai kelebihan Coklat Minda Imtiyaz.Sebelum tu Lya nak bagitahu dulu la ya..Coklat Minda Imtiyaz mempunyai 50 tablet  dalam satu botol..Berikut Lya senaraikan kelebihan Coklat Minda Imtiyaz yang perlu sahabat tahu.Antara kelebihan Coklat Minda Imtiyaz adalah : 


Ramuan Berkesan
- Ramuan semulajadi yang optimum dan menyediakan nutrien untuk sel otak.

Kesan Terbaik
- Menggandakan proses perkembangan minda.

 Sesuai Untuk Semua Peringkat Umur
- Ideal untuk semua peringkat umur.


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir




KELEBIHAN DAN KHASIAT COKLAT MINDA IMTIYAZ


- Membantu menajamkan minda 
- Membantu proses neuron berhubung semasa menghafal.
- Membantu meningkatkan prestasi fokus.
- Membantu melancarkan peredaran darah.
- Membantu meningkatkan prestasi ingatan.
- Membantu meningkatkan kecergasan tubuh badan.
- Membantu meningkatkan daya kekuatan fizikal.


KANDUNGAN DAN KEBAIKAN COKLAT MINDA IMTIYAZ



Coklat Minda Imtiyaz diperkaya dengan formulasi hebat bahan bahan terpilih dan terbaik bagi menjamin mutu penghasilan produk terbaik.Coklat Minda Imtiyaz ini,dapat membantu meningkatkan perkembangan minda anak-anak dengan kombinasi 10 superfood yang sarat dengan nutrien yang dihasilkan untuk minda anak-anak.Antara bahan bahan yang terkandung dalam Coklat Minda Imtiyaz adalah :

KURMA
 Mengoptimumkan keupayaan minda & membantu otak memproses maklumat dengan lebih pantas.
- Meningkatkan kesihatan badan.

OAT
- Makanan ideal untuk semua peringkat umur dan mampu memberikan tenaga dan khasiat yang diperlukan.

POMEGRANATE
 Meningkatkan kandungan anti- oksida dalam badan.
 Mengandungi Vitamin C, K, B & maganese yang membantu memproses protein, karbohidrat dan lemak.

OMEGA
 Membantu melancarkan peredaran darah ke seluruh tubuh badan.
 Membantu mengurangkan risiko berpenyakit.

GINGKO BILOBA
 Meningkatkan penglihatan mata dan kesihatan otak secara umum.
 Membantu perkembangan fizikal dan mental.

INULIN
 Berfungsi untuk meningkatkan metabolism karbohidrat, lemak dan  protein supaya berada dalam keadaan normal.

MANITOL
Meningkatkan jumlah cairan yang dikeluarkan oleh ginjal dan membantu tubuh dalam mengurangi tekanan di otak dan mata.

RAISIN POWDER
Makanan ideal untuk semua peringkat umur dan mampu memberikan tenaga dan khasiat yang diperlukan.

BACOPA
- Meningkatkan dan mengaktifkan pertumbuhan sel- sel otak serta menguatkan daya ingatan dan konsentrasi.

COLUSTRUM POWDER
- Menregenerasi sel- sel saraf dan memelihara fungsi hati, ginjal, paru-paru dan saluran pernafasan.

GOTU KOLA EXTRACT
- Membantu meningkatkan fungsi otak dan mengurangkan risiko nyanyuk (alzheimer).


TESTIMONI COKLAT MINDA IMTIYAZ


Ok dah banyak Lya cerita mengenai Coklat Minda Imtiyaz kat atas ni kan..pasti sahabat Lya duk tertanya tanya,BERKESAN ke tidak Coklat Minda Imtiyaz ni ?..Boleh percaya ke dengan Coklat Minda Imtiyaz ?..Ya ke Coklat Minda Imtiyaz boleh bagi tenaga ?... Ok,Lya tak nak bagi sahabat Lya berteka teki jadi Lya sertakan sekali testimoni Coklat Minda Imtiyaz yang memang tak boleh disangkal lagi.Testimoni ikhlas daripada pengguna yang telah menggunakan Coklat Minda Imtiyaz.Berikut Lya kongsikan testimoni daripada pelanggan yang telah mencuba Coklat Minda Imtiyaz ..




Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir



JOM DAPATKAN  COKLAT MINDA IMTIYAZ 


Bagi anda yang sedang tertanya tanya,Coklat Minda Imtiyaz ni sangat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah anak seperti :

- Susah nak fokus masa belajar, asyik termenung sahaja.

- Badan cepat letih sehingga tak bermaya.

- Susah nak menghafal bila tiba masa menghafal

- Emosi tak stabil, asyik nak tidur je

- Tenaga tak kuat

- Tak suka belajar sehingga dirotan cikgu

- Anak degil... Tak nak dengar cakap.

- Malas belajar

- Selalu sakit

- Selalu kecewa dengan keputusan peperiksaan.


Jom cuba Coklat Minda Imtiyaz.Dengan Coklat Minda Imtiyaz anak anda bakal alami :

- Fokus semasa belajar

- Badan lasak

- Mudah menghafal

- Emosi rajin belajar

- Suka belajar

- Mudah bangun pagi ke sekolah

- Sentiasa bertenaga

- Rajin belajar

- Meningkatkan kesihatan

- Meningkatkan keputusan peperiksaan


Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Untuk Minda , Testimoni Coklat Minda Imtiyaz , Ramuan Coklat Minda Imtiyaz , Gambar Coklat Minda Imtiyaz ,Kelebihan Coklat Minda Imtiyaz , Facebook Coklat Minda Imtiyaz , Instagram Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Terbaik , Formulasi Hebat Coklat Minda Imtiyaz , Coklat Minda Imtiyaz Membantu Ketangkasan Berfikir



Apa yang anda perlu lakukan adalah berikan anak anda Coklat Minda Imtiyaz.Jika anak anda mengalami perkara yang Lya senaraikan diatas,anak anda mungkin kekurangan nutrien yang diperlukan...Cepat bertindak !! Jangan tunggu lama-lama,jangan biarkan masalah anak anda menggangu kehidupan anda...Cubalah berikan Coklat Minda Imtiyaz untuk anak anak anda..Dapatkan segera Coklat Minda Imtiyaz untuk kecemerlangan anak anak anda...

Untuk maklumat lebih lanjut sila layari laman tertera di bawah,kalau sahabat Lya nak dapatkan produk lebih cepat lagi boleh call,SMS atau WhatsApp nombor tertera dibawah..


Fanpage Facebook : Coklat Minda Imtiyaz 
No tel HQ : 013 3551 351


Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 sang pencerita

  1. Salah satu alternatif untuk ibu bapa membantu anak-anak lebih fokus dalam pembelajaran

    ReplyDelete
  2. Menarik. Dapat juga bantu anak anak :)

    ReplyDelete
  3. sedapnyee..ingat dulu zaman sekolah mak kite salu jugak beli pemakanan minda ni untuk kite..hehe

    ReplyDelete
  4. Anak-anak saya pengguna setia Imtiyaz!

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!