❤ Facebook Say...Good Morning,Julia ! ❤

December 16, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Buka FB pagi tadi ..Nampak ni..Facebook ucap Selamat Pagi laaa...Sebelum ni takde pon..Wah Facebook nak jadi mesra alam dah sekarang ni kot.Siap ucap selamat pagi gitu..Ok tu jer nak bagitahu..Hari ni hari Rabu..Tanak berkata kata sebenarnya tapi untuk gambar ni nak jugak tulis sikit kata kata..Tapi bila dah menulis susah la nak STOP..Ayat yang sepatutnya dua patah dah jadi lima enam patah..Bila gian nak menulis camni la jadinya..Apapon nak ucap Terima Kasih la kat Facebook sebab sudi ucap Selamat Pagi kat kita tau ...Tq Facebook..

Facebook Say...Good Morning,Julia


Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 sang pencerita

  1. Asalam kak...fb mghargai akak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam..hehehe tu la kot..

      Delete
  2. wah! hebat tu Lya..lya dah lama tak ke laman etuza ..pun bukan wajib kita kan..blogger ni mana2 lah di suka..hak kita masing2.Apapun Blog Lya tetap terbaik bagi Etuza ya..akif sihat? harap dia ceria...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq cikgu singgah lagi..alamak cikgu bukan tanak singgah tapi masa tak cukup laa cikgu..kena bagi masa dgn anak2...Akif sihat ..ceria sokmo hehehe..tq cikgu..ada masa lya singgah..

      Delete
  3. Eh! Tetiba sweet semacam pula Facebook ni yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa aaa tetiba plak nak sweet2 bagai ...hehe

      Delete
  4. eeeh.. ada eh cenggitu.. tak pernah nampak eheh..

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Terima Kasih Juga Kerana Sudi Tinggalkan Komen !!!!