❤ Selamat Hari Lahir Ke - 8 Muhammad Adam Iman ❤

August 13, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Selamat Hari Lahir Ke -8 buat anak kedua Lya,Adam Iman.Iman lahir pada 13/08/2007.Hari ini genap 8 tahun usia Iman.Alhamdulillah Iman membesar sihat sempurna depan mata Umi juga Abah.

Selamat Hari Lahir

Bersempena hari lahir Iman yang ke -8 ini,Umi dedikasikan entri pagi Khamis penuh barakah ini KHAS BUAT IMAN.Umi dan abah akan sentiasa berdoa dan memohon kepada Allah SWT agar anak comel Umi dan abah akan sentiasa di beri kesihatan yang baik,minda yang cerdas,panjang umur, menjadi anak yang soleh,sentiasa taat pada Umi dan abah serta menghormati orang yang lebih tua.InsyaAllah.Aaamin aamin aamin..

SELAMAT HARI LAHIR IMAN !!!
Dari lubuk hati Umi yang paling dalam.Tiada kata yang dapat Umi ucapkan untuk menghiasi harimu yang penuh bersejarah ini.Dan hanya doa yang mampu Umi panjatkan untukmu anakku..Semoga Allah akan selalu ada,selalu menjaga dan melindungi dirimu anakku..Semoga dengan bertambahnya usia Iman,jadikanlah dirimu insan yang berguna didunia dan akhirat.Selamat hari lahir sayang ,semoga berbahagia hendakNYA..

HAPPY BIRTHDAY IMAN !!

HAPPY BIRTHDAY.. !!!! 
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY TO YOU...!!!

SELAMAT HARI JADI  IMAN !!

SELAMAT HARI JADI ..!!!
SELAMAT HARI JADI ... SELAMAT HARI JADI...
SELAMAT HARI JADI ... !!!!!

SANAH HELWAH YA ADAM IMAN !!!!
SELAMAT HARI LAHIR !!!
SELAMAT HARI JADI !!!
SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN !!!


Cari punya cari gambar terbaru Iman untuk melengkapkan entri Lya.Yang ada gambar lama kat atas tu..Gambar baru takde satu pon gambar dia posing tanpa Akif.Semua gambar mesti berdua dengan Akif.Sayang sangat adik dia yang sorang ni..Kamceng sangat ni..Sentiasa BERDUA BERSATU..Macam lagu FourTeen plak dah.Takpe la kita letak gambar Iman ngan Akif laa untuk lengkapkan entri ..

 Selamat Hari Lahir

Ok untuk birthday tahun ni Iman ada minta sesuatu.Sejenis makanan..Apakah makanan yang Iman minta untuk majlis hari jadi kecil kecilan nanti ya ?? .Ok nanti Lya up satu lagi entri sempena hari lahir Iman dan kita tengok apa permintaan Iman.Umi pon nebesss jer apa la makanan yang dia nak minta nanti.Janganla yang berat berat sangat nak oii tak daya Umi nak masak nanti hehehe.Selain makanan Iman nak sangat mainan LEGO terbaru.Ingatnya kejap lagi Lya nak keluar cari hadiah dan juga hiasan untuk deko deko hari lahir  untuk dia tengah hari nanti.InsyaAllah jumpa..

 Selamat Hari Lahir

Hari tu hajatnya nak buat majlis untuk kawan kawan dia.Tapi Iman cakap tak nak pulak dah..Takpe la Umi kita buat untuk kita kita je.Janji Umi ada abah ada kakak ada dan adik Akif ada dah cukup.Anak kedua Lya ni memang simple dimple jer orangnya.Dia jenis tak kisah pon.Ada ke takde ke dia tak kisah janji ada ahli keluarga dia dah suka dah.Alhamdulillah anak yang baik ..

 Selamat Hari Lahir

Dia tak minta kek hari jadi.Tapi Lya tempah gak sebijik.Bukan apa saja nak sukakan hati dia.Sebab dia tak suka sangat yang meriah meriah jadi Lya tempah kek simple jer khas buat Iman.Yang pasti kek coklat sebab dia memang suka kek coklat.Dalam banyak banyak kek,kek coklat jer yang paling disukai.Jadi Umi tempah kek coklat jer laaa sayang ya !!!

Akhir kata dari Umi dan Abah,kami mengharapkan impian yang Iman impikan,semoga Allah SWT menjadikan impian Iman itu satu kenyataan.Semoga semua itu akan tercapai satu waktu nanti. Semoga kegembiraan mengisi diri Iman dalam setiap waktu.Semoga Iman akan mendapat keberkatan dan sentiasa dalam redha Allah SWT.

❤ SELAMAT HARI LAHIR KE ~ 8 ADAM IMAN 


Artikel Menarik yang Lain

14 sang pencerita

  1. selamat hari lahir adam. moga menjadi anak yang soleh. ikut & dengar cakap ummi dan abi ye. Bukannya ummi aida ataupun ummi nazeera ye. Tapi Ummi Lya. heheheeeee

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir Adam, semoga sihat selalu, jd anak yg soleh ye.

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Iman!..sama dengan nama anakku yang girl..hehe

    Jemputlah ke blog saya Blog Ibu bekerja dari rumah , semoga bersama dapat manfaat! Terima kasih..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum
    Saya jual powerbank,oppo n3,iphone dan gadjet lain
    jemput lawat blog saya

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    lawat IG untuk lebih banyak gambar nurnasuha96_
    whatsapp +60196117811

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir adam..moga jadi anak yang soleh

    ReplyDelete
  6. Happy birthday abg Iman.. Semoga mjadi anak yg soleh dan dberkati oleh Allah SWT aamin

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir Adam Iman. semoga jadi seorang anak yg soleh. insyaAllah

    ReplyDelete
  8. Happy belated birthday Iman ^-^

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..