❤ Abang Iman Nak Jadi Blogger !!! ❤

August 05, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ada bakat dah ni nak jadi blogger.Boleh ganti Umi la lepas ni.Sejak dua menjak ni kan nampak anak kedua Lya , Iman ni rajin nooo duk menulis duk melukis..Bukan kerja sekolah tapi kerja yang dia buat sendiri.Setiap kali pegang pensil,tekun sangat dia duk menulis..Tadi masa Lya sibuk duk sibuk update blog dia sibuk duk update buku tulis dia tu..Tak perasan pon Umi dia ni snap gambar dari belakang..Biasanya dia akan menulis mengenai kisah harian dia dan juga kisah sahabat ..Sesekali Iman akan melukis gambar gambar watak kartun..Nampak cam ada bakat jer ni ...Dia menulis kat buku Umi menaip kat blog..



#adamiman #bakat #menulis #melukis #nakgantiumike #bolehke #bolehlanntupdateblogumikot #diasukamenulis #diasukamelukis #diaanakkeduasaya #anaksaya #anakkesayangansaya #buahhatisaya #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup #efgkbba

Artikel Menarik yang Lain

6 Sahabat Setia

  1. bagus Iman suka menulis..all the best iman :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Yang penting segalanya bermula dengan minat. Semoga berjaya menjadi blogger hebat di Malaysia..;)

    ReplyDelete
  3. Wahh bagus nanti dapat kongsi yang baik-baik

    ReplyDelete
  4. wah terbaikla..boleh jadi blogger nanti

    ReplyDelete
  5. baguslah adik adam iman... dah nampak dah tu bakatnya... Good job adik

    ReplyDelete
  6. Wahhh mewarisi bakat umi la nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.