❤ Search Keywords Blog Akif Imtiyaz 27 July 2015 ❤

July 28, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Bila tengok balik carian yang muncul kat Blog Akif Imtiyaz..Memang tak sah la kalau takde carian mengenai AYAT POWER..Ayat power apakah yang sedang di cari kat sini ya...Untuk carian Ayat Power..ada 4 kata carian iaitu ayat power,ayat ayat paling power,ayat ayat power dan juga ayat terengganu paling power..Pada yang sedang mencari AYAT POWER yang power power tuu..Harap korang jumpa la ayat power yang korang cari ya...

Ayat terengganu paling power tu camne ya ?? Lya pon tak tau la apa ayat terengganu paling power..Banyak kot kalau nak cakap pasal ayat terengganu..Macam macam ado..Sapa sapa yang boleh senaraikan ayat terengganu paling power silakanlah senaraikan kat kotak komen kot kot boleh membantu si pencari ....


Ok ..cukup setakat ni untuk pagi ini...Lya out dulu...Semoga pagi anda sentiasa ceria dan harmoni ..Selamat belajar bagi yang tengah belajar dan selamat bekerja bagi yang sedang bekerja..Jumpa lagi sahabat !!!



Artikel Menarik yang Lain

8 sang pencerita

  1. ulang ulang ayat power untuk tarik pembaca..

    ReplyDelete
  2. Ayat poweer mungkin ayat yang best kot. heheh :D

    ReplyDelete
  3. Asalam Kak, lma Lya x singgah cne..wahh ayat power apakah yg d cari tue

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum
    hi singgah sini
    sory hr nie bz x sempat nak BW

    ReplyDelete
  5. ayat power yang mengayat2 awek tu la kot..heheh

    ReplyDelete
  6. Memang power Lya, minta Akif bagi ayat ^-^

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..