❤ #Cabaran20Hari - Tetamu Raya Paling Di Tunggu Tunggu ❤

July 06, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

#Cabaran20Hari
#Cabaran20Hari - Tetamu Raya Paling Di Tunggu Tunggu 

Tetamu Raya Paling Di Tunggu Tunggu 


  #Cabaran20Hari untuk hari ke sepuluh ialah ~ Tetamu Raya Paling Di Tunggu Tunggu.Semalam tajuk entri untuk cabaran hari ke sembilan,pasal terawih ..kali ni pasal tetamu hari raya pula..Ha aa kali ni kita kongsikan pasal tetamu yang kita duk tunggu tunggu sangatttt masa hari raya..Tang ting tung ......Baca sampai abiss laaaaaaaa !!!

Tetamu raya yang paling di tunggu tunggu oleh Lya .. Alamak !!ni nak citer masa kecik ke nak citer masa muda belia ni..Kalau masa kecik insan yang paling ditunggu datang beraya mestilaaa mak sedara dan jugak pak sedara kita sendiri...Memang kita duk tunggu la dari pagi sampai petang..Bukan apa sebenarnya sebab kita nak DUIT RAYA...Hehehee,dengan mak sedara dan pak sedara ni kita boleh POW duit raya lelebih sikit ..Diaorang dah bagi kita mintak lagi ..Hahaha nama pon anak sedara kan !!!..Bila mintak mak sedara ngan pak sedara tak sampai ati tanak bagi..Jadi diaorang akan bagi jugak walaupon tak sama nilai ngan DUIT RAYA yang mula mula kita dapat ..Tapi takpe duit makin banyak lagi best laaa nak menunjuk nunjuk ngan adik beradik nanti...Orang lain tunggu mak sedara ngan pak sedara sebab nak salam bversalaman bermaafan tapi Lya tunggu nak POW diaoarang hehehe...Tu masa kecik kecik dulu laaa ..Tak reti lagi masa tu..Reti nak kumpul duit banyak banyak jer..Lain lain memang tolak tepi dah.. Janji dapat duit raya lebih..POW POW POW diaorang cukup cukup ...Hahahaha !!!!!!!!!!!!!!! Sorry pak cik mak cik semua ...

Bila dah masuk alam dewasa teng teng teng.....Tetamu yang paling di tunggu tunggu hehehe..tak lain tak bukan TUNANG KITA laaaaaaa...Suka sangat dapat jumpa ngan EN Tunang masa hari raya..Feel nak raya tu jadik lain macam..Ya laa siap pakai baju sedondon bagaiiii..Kekonon nak bgtau satu Malaysia tu tu tu tunang kita laaa tuu hahahaha...Kalau dia cakap tak dapat datang sanggup duk ''MEMERAP'' kat bilik merajuk la kononnya..Bila dia cakap nak datang ni ..Mak kau teriak satu rumah bising..En Tunang lum tiba lagi makanan yang duk siapkan macam kawan tu dah tiba..Memang excited sesangat nak jumpa di hari raya..Bila nampak jer muka dia..Alahai syahdu jer hari raya..Wak wak wak kita sedondon laaaa.Tetiba plak malu ngan mak ayah dan kaum keluarga..Edennn yang melebih kalahkan pasangan mak ayah hahahaha...Raya jadi meriah bila si dia ada...Seronoknya dapat jumpa lain macam sikit berbanding musim tak raya..Alhamdulillah sepanjang bercinta dan bertunang memang tiap tiap kali raya kami jumpa..Dialah tetamu raya yang saya tunggu tunggu ...Dia kini SUAMI saya ...Alhamdulillah syukur .. TAMAT !!!! 

Yehaaaaaaaaaa..berjaya menyiapkan entri hari ke sepuluh dalam menempuh #Cabaran20Hari..InsyaAllah kalau tiada aral melintang Lya nak siapkan entri #Cabaran20Hari hingga TAMAT..Moga moga berjaya ..Aaamin aamin ..


#Cabaran20Hari, #HariKeSepuluh #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

4 Sahabat Setia

  1. SELAMAT MALAM..RAJIN UPDATE BLOG YE :D

    ReplyDelete
  2. Aah kan kak...dulu kecik2 selalu kalau makcik dgn pakcik tak datang umah memang tak dpt la duit raye...kedatangan mereka amat ditunggu...hehe

    ReplyDelete
  3. eheeemmm... sweetnya... hehehehee...
    ain tak merasa pun tunggu2 pakwe or tunang datang raya ke rumah... :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.