❤ #Cabaran20Hari - Senarai Kuih Raya Pilihan Hati ❤

July 15, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

 #Cabaran20Hari
 #Cabaran20Hari - Senarai Kuih Raya Pilihan Hati  

 Senarai Kuih Raya Pilihan Hati 


#Cabaran20Hari untuk hari ke sembilan belas ialah ~ Senarai Kuih Raya Pilihan Hati.Rasa rasa dah ada tajuk ni aritu kuih raya jugak..Ni ada lagi tapi nak senarai kuih raya pilihan hati pulak dah.Ok ok Lya senaraikan kuih raya pilihan hati..Ehh pilihan hati ke ?? Ha aa pilihan hati..Meh tengok cepat cepat apa laaa kuih raya yang jadi pilihan hati Lya..

- Biskut Kacang Mazola 

Biskut Kacang Mazola


- Popia Nestum



- Almond London

Almond London


- Kuih Bangkit 

Kuih Bangkit


- Cornflakes Madu

Cornflakes Madu


- Biskut Dahlia

Biskut Dahlia


Ok ok dah cukup cukup ler tuuu..Banyak sangat dah ni..Kan takde yang nak tengok pulak..Semua pic BISKUT COMEL kat atas sana ..Lya bagi kredit kat Mr Google okey ..Sebab Lya Google jer..Nak nanti Biskut air tangan Lya ..Non hadooo nyerr..I ni kekok skit kalau bab bab buat biskut hehehe..Takde skill laa tangan ni nak buat biskut...Reti makan jer tak reti nak main main tepung bagai hahahaha..Kita beli jer biskut raya ...


#Cabaran20Hari, #HariKeDuaPuluh #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

0 Sahabat Setia

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.