❤ #Cabaran20Hari - Pengalaman Manis Di Bulan Puasa ❤

July 02, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

 #Cabaran20Hari - Pengalaman Manis Di Bulan Puasa


#Cabaran20Hari
#Cabaran20Hari - Pengalaman Manis Di Bulan Puasa 

#Cabaran20Hari untuk hari keenam ialah Pengalaman Manis Di Bulan Puasa.Arini kita cakap yang manis manis jer..Tanak ingat dah yang pahit pahit tu semua..Nak yang manis manis jer arini..Hokey akak akak ...Yang manis bagi Lya .. Apa ya yang manis bagi Lya ..hehehe makan gula la kot manis ..Bukan setakat manis manis leting dah rasanya orang ganu kata ..Hehehehe..

Yang manis di bulan ramadhan pastinya dapat menunaikan solat terawih bersama suami dan anak anak kat masjid..Alhamdulillah bila bulan puasa dapat juga bawa anak anak untuk solat terawih dan memperkenalkan anak anak cara solat terawih.Alhamdulillah tiga anak anak Lya memang mudah nak ikut.Diaorang memang suka kalau cakap nak pergi terawih.Bukan selalu ada terawih hanya pada bulan puasa jer..Tu pon setahun sekali jer yakni pada bulan ramadan.Jadi bila anak anak dah rasa suka kita sebagai ibubapa pon rasa seronok sangat.Alhamdulillah ambik berkat bulan ramadan untuk menambah pahala.Syukur Ya Allah dapat menunaikan solat terawih bersama keluarga tercinta..Ni la antara yang paling manis yang hanya berlaku di bulan puasa sahaja...Bulan bulan lain memang takde solat terawih..Jadi sebagai ummat islam sama samalah kita menunaikan solat terawih...

Alhamdulillah,#Cabaran20Hari kini masuk hari keenam..Sedar tak sedar Lya dah siapkan enam entri dalam menyahut #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015.Berjaya juga siapkan entri keenam hari ini.

#Cabaran20Hari, #HariKeEnam #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

7 sang pencerita

  1. assalamualaikum
    hr nie bz skit x sempat BW ..
    singgah kejap je

    ReplyDelete
  2. Tak sedar bulan Ramadhan dah pun dipertengahan. #Kipidap :)

    ReplyDelete
  3. last yoorin dapat solat masa belum kahwin.. skrg pon nak solat jemaah dengan asben pon susah..kena gilir2..sebab irine tak behave laa..pernah solat, kite pon bentang sejadah..dia pon ikut..sekali dipertengahan solat, dia boleh tarik kain pelikat suami sampai tanggal terlcut habis..hahaha..tak khusyuk dah sebab gelak.. rindu..moga dapat merasai ramadhan akan datang..

    ReplyDelete
  4. pengalaman manis berpuasa bila semua pengisian ramadhan dapat dibuat bersama family :)

    ReplyDelete
  5. nampak gaya tak sempat jugak beriftor sekali niii

    ReplyDelete
  6. habis Ramadhan , semua ini memang dirindui sangat sangat

    ReplyDelete
  7. Ramadan rasa cepat je berlalu.. sedar2 dah tinggal beberapa hari je lagi kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.