❤ #Cabaran20Hari - Kuih Raya Paling Best ❤

July 09, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

#Cabaran20Hari
#Cabaran20Hari - Kuih Raya Paling Best

Kuih Raya Paling Best


#Cabaran20Hari untuk hari ke tiga belas ialah ~ Kuih Raya Paling Best.Kuih raya paling best dan semestinya best sokmo untuk Lya ialah Biskut Kacang Mazola.Kalau nampak jer Biskut Kacang Mazola kat rumah orang masa hari raya,hati memang berbunga riang.Dapat makan biskut ni kalau sebekas tu sekali hadap jer nak nak yang crunchy memang takde nak bagi bagi kat orang sebab sedap sangat...Rasa dan tekstur biskut ni buatkan Lya TERGILA GILA nak makan..Menggoda betul dengan kacang yang rangup dan lazat aduhai sedapnyer..Memang tak boleh nak lawan dengan biskut yang lain..Sebab kelazatan dan kesedapan serta kerangupannya yang buat hati Lya tergoda nak menelan..BISKUT KACANG MAZOLA ermmmm sedapnya..Lya sukakannya dari kecil, melangkah remaja,dewasa,berkahwin dan kini beranak tiga masih tetap setia bersama Biskut Kacang Mazola...TERBAIK !!! Biskut Kacang Mazola adalah biskut yang sentiasa ada dirumah Lya setiap kali hari raya ... 

Nah kita tengok sikit Biskut Kacang Mazola dari jarak 50 meter hehehehehe..Ni ler rupa bentuknya..Taraaa,BISKUT KACANG MAZOLA !!!

#Cabaran20Hari


#Cabaran20Hari, #HariKeTigaBelas #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

9 sang pencerita

  1. Akak pun suka biskut mazola ni..nak request lisa buatkan la...ermmm dapnya

    ReplyDelete
  2. kuih fav my hubby, katanya satu balang leh licin kejap je

    ReplyDelete
  3. mozala salah stu pebret cik en gak

    ReplyDelete
  4. sedap biskut ni..dulu kakak fiza selalu buat

    ReplyDelete
  5. Sedap biskut ni. Ibu nani tiap tahun buat. Hehe

    ReplyDelete
  6. kalau ikutkan ain kurang gemar biskut2 yang berasaskan kacang.. rasa muak..
    tapi Biskut Mazola ni terkecuali... hehehehee.. sedap biskut ni.. makan sambil sembang2, tak sedar habis sebalang... :)

    ReplyDelete
  7. Suka juga biskut ni.. Kakak saya suka buat.

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..