❤ #Cabaran20Hari - Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa ❤

July 03, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

#Cabaran20Hari - Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa


 #Cabaran20Hari
#Cabaran20Hari - Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa

#Cabaran20Hari untuk hari ke tujuh ialah Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa.Kita cakap bab bab kuih muih pulak arini ya..Kuih kegemaran Lya di bulan puasa.Alamak apa ya !! Tetiba jadik lupa pada kuih kegemaran pulak dah.Tapi ada ke kuih kegemaran Lya.hehehehe..Ada kot.Ok nak ingat balik apa benda la kuih kegemaran Lya bila bulan puasa.Jap eaaaa kita terobekkkk kejap.Terobek la sangatttt !!

Kuih kegemaran di bulan puasa semestinya kuih onde onde aka kuih buah melaka ...Kat rumah Lya ni dari En Hubby,Lya,Insyirah,Iman hingga la si kecil Akif,memang suka sangat dengan kuih ni..Kiranya ni kuih kegemaran kami seisi keluarga.Mesti sahabat nak kenal ngan kuih onde onde ni kan...Ok ni dia kuih onde onde aka buah melaka...

Onde Onde

Entri kali ni pendek jer..Sebab per ? Sebab nak tahu kuih kegemaran di bulan puasa jer..Bukan nak tahu resipi pon !!! .Jadi pendek jer la entri Lya.Al maklum la kuih kegemaran ada satu ni jer.Lain lain tak berapa nak menjadi kegemaran sangat la di bulan ramadan..Hanya Onde Onde jer yang jadi kegemaran .... Ok dah HABISS !!!


Alhamdulillah,#Cabaran20Hari kini masuk hari ketujuh..Masih lagi mampu menyiapkan satu entri dalam menyahut #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015.Anda nak sahut cabaran.Jom mulakan langkah sekarang !!!....

#Cabaran20Hari, #HariKedua #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

7 Sahabat Setia

  1. sedap sangat kot kuih ni..dayah panggil kuih melaka jer, tak pernah lagi panggil onde-onde..hehe

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaaa...rindu yang ma buat huhuuu

    ReplyDelete
  3. Hahaa.. kuih ni ada kenangan rakan2 sekolah rendah dulu... masa tak puasa gi makan kuih nie, lepas tu meletup terpercik gula melaka tu kat baju sekolah.. hahaa.. kantoii.. adehh..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.