❤ Ubat Baru Datang Lagi .❤

June 10, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ubat baru datang lagi.Semalam 9.6.2015 Lya ke klinik lagi..Kali ni klinik lain pula..Lepas borak borak ngan Dr duk citer pung pang pung pang pada Dr..Citer masih lagi ulangan kisah drama yang sama cuma Dr jer berlainan..Aduhai ni dah kali ke berapa ntah tukar ubat..Lya harap sangat lepas ni sembuh sepenuhnya la hendakNya.

Dr cakap kat Lya ..Batuk gini memang susah sikit laa nak baik..Batuk orang kaya katanyer.Dr bergurau kottt..Ermmm batuk orang kaya plak dah..Macam macam laaa.. Ya jugak gamaknyerr sebab batuk camni memang dah banyak abih duit beli ubat huhu..Tu sebab kot Dr cakap batuk orang kaya..Takpe la Dr,janji sihat ...


Nah..ni dia ubat terbaru untuk Lya.Adoii nak kena telan ubat lagi minggu ni.Aduhai ni dah kali ke berapa ntah tukar ubat.Lya harap sangat lepas ni sembuh sepenuhnya la hendakNya.Bertabahlah wahai hati.Dr cakap ni antibiotik kuat sikit.Harga pon ehem ehem mahal sikit la...kata Dr.Tak kisah laa Dr janji Ok ngan tekak saya ni kira jalan jer laaa.Moga moga sihat sepenuhnya la lepas ni.Saya nak solat pon rasa terganggu la Dr sejak terbatuk batuk gini..


#batuk #ubat #radangtekak #bronchitis #bronchitispneumonia #jangkitankumanpdparuparu #4minggusudah #sakit #bertabahlahwahaihati #sakitpenghapusdosakecil #semogasayacepatsembuh #doakansaya #wahaisahabat #blogger  #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup

Artikel Menarik yang Lain

13 sang pencerita

  1. Moga cepat sembuh.. boleh juga amalkan minum vco.. natural remedy utk batuk..

    ReplyDelete
  2. Banyaknya ubat. Moga segera sembuh yer lya..
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  3. moga cepat sembuh kak lya
    #EFG

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sihat kak lya.. :D

    ReplyDelete
  5. Banyaknya ubat.. semoga cepat sembuh..:(

    ReplyDelete
  6. akak kalau batuk..biarkan ia baik dgn sendirinya..sbb telan berbagai jenis ubat pun ta menjadi..

    ReplyDelete
  7. Sabar jelah.. semoga cepat sembuh dan dipermudahkan segalanya... aamiin.

    ReplyDelete
  8. semoga dipermudahkan buat Lya .Aminn

    ReplyDelete
  9. kak lya..jgn miss makan ubat tau..get well soon

    ReplyDelete
  10. sabar jela menghadapi penyakit ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.