❤ #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ❤

June 26, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Jumaat Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Sesungguhnya cabaran dan dugaan itu hadir untuk menguji kekuatan kita.Kali ini, #Cabaran20Hari untuk menguji adakah anda blogger TEGAR? Fuyooo !!! Adakah anda blogger TEGAR yang suka menyahut cabaran ?? 

#Cabaran20Hari adalah cabaran selama 20 hari di mana setiap hari anda perlu membuat entri menggunakan tajuk yang di beri beserta kata kunci atau keyword  #Cabaran20Hari di dalam setiap entri.Tak kisah berapa patah kata yang anda nak tulis janji siap satu entri.Tapi entri anda tu janganlah pendek sangat MACAM QUOTE pulak nanti..Buatla panjang sikit agar sedap mata memandang dan sedap juga untuk membaca...Hehehe banyak songeh plak denn ni kan..Takpe la ikut suka anda la nak tulis lagu mana,lagu pop ke,lagu rock ke ataupon lagu berdondang sayang sekalipon,entri anda akan diterima seadanya sebab takde garis panduan dalam menulis ..Ikut keselesaan dan kreativiti masing masing.Tulislah seikhlas hati ..

Ok dah cakap pung pang pung pang bagai nak rak ni...Bila CABARAN nak bermula ni ??? Nak tahu jugak bila tarikhnyer..OKEY OKEY BERENTI KEJAP NAK BAGITAU NI ..

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 akan bermula esok,27 Jun 2015 sehingga 16 Julai 2015. 

Wahh!! Dah nak mula? 

Ya! Esok dah nak MULA !!!

Jom sahut cabaran ini!

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015
#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015  Hari 1 - 6

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015
#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 Hari 7 - 13

#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015
#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 Hari 14 - 20 
#Cabaran20Hari bukan setakat cabaran jer tau..Ada Saguhati akan diberi kepada 10 penyertaan awal yang berjaya menghabiskan ke semua cabaran mengikut tajuk dan tarikh yang diberi.Kalau anda rasa nak menang Saguhati jadilah 10 yang TERAWAL MENGHABISKAN #Cabaran20Hari okey.. !!!! Kalau tak habiskan CABARAN, tak di kira ya ..

Saguhati akan diberitahu kemudian.Kalau bagitahu awal awal tak best la kan?? Kena bagitahu bila dah TAMAT  #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015..Baru la GEMPAKKKKK .. Jadi ,Apa tunggu lagi??

Penyertaan terbuka kepada semua Blogger di Malaysia ..

Jom Mulakan Hari Anda Dengan #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 ESOK  !!!!!

Happy blogging!

All The Best & Good Luck ❤❤❤

#Cabaran20Hari 
#ExchangeFeedGroup
#KelabBloggerBenAshaari

p/s : Agak agak la kan APAKAH HADIAH SAGUHATI  TU YA ?? .. Adakah BAJU RAYA,DUIT RAYA,KUIH RAYA atau JENG JENG JENG !!! ..Tok sah pikir sangat laaa bab bab SAGUHATI tu ya ..HABISKAN DULU CABARAN ni ...


Artikel Menarik yang Lain

6 sang pencerita

  1. Wahh da cabaran, sahut jgn x sahut

    ReplyDelete
  2. Jom sama-sama melengkapkan cabaran...

    ReplyDelete
  3. Kena join ni. Best2. Btw, good luck semua!

    ReplyDelete
  4. jom jom cabar diri masing masing hasilkan entry hahahah

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.