❤ #Cabaran20Hari - Menu Wajib Bulan Puasa ❤

June 30, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Selasa Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

 #Cabaran20Hari - Menu Wajib Bulan Puasa


 #Cabaran20Hari
 #Cabaran20Hari - Menu Wajib Bulan Puasa 

Menu Wajib Bulan Puasa


Bercakap tentang menu pada bulan puasa..Sebenarnya banyak menu yang Lya sediakan untuk suami dan anak anak pada bulan puasa.Banyak sebenarnya menu yang Lya sediakan untuk anak anak dan juga suami pada bulan puasa..Tapi kalau menu WAJIB yang memang sentiasa ada setiap kali bulan puasa tak lain dan tak bukan ialah TOM YAM CAMPUR ... Tom Yam Campur adalah kegemaran anak anak dan juga suami Lya.Setiap kali bulan puasa menjelang memang TomYam Campur tak pernah tak ada..Akan sentiasa ada la orang kata walaupun sekali..Tapi pernah jugak bulan puasa menu Tom Yam Campur ni berkali kali muncul kat atas meja atas permintaan anak anak.Umi tolong buatkan jer..Hakikatnya Umi pon suka makan jugak..

Tu jer laa satu satunya menu WAJIB yang sentiasa ada dibulan puasa.Kena ada walaupon sekali..Untuk puasa kali ni belum ada lagi Lya buat Tom Yam Campur sebab anak anak dan suami belum menyuarakan hasrat hati diaorang..Nanti bila diaorang dah mula bersuara ..Umi akan ketang ketung keting ketong laaa buat Tom Yam Campur kat dapur..Tunggu jer laaa,ada laa permintaan nanti tu..Cuma lambat ngan cepat jer ..Ntah ntah esok dah mintak buat Tom Yam Campur..Ok stop sini dulu laaa..Penat duk mengarang naik kematu dah jari ni..Lya berenti kat sini dulu ya..Esok sambut cabaran lagi...Cabaran arini dah berjaya direalisasikan .. K Bye !!!

Alhamdulillah,#Cabaran20Hari kini masuk hari keempat..Masih lagi mampu menyiapkan satu entri dalam menyahut #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015.Semoga berjaya menghabiskan cabaran ini dengan penuh berhemah ..InsyaAllah ....


#Cabaran20Hari, #HariKeEmpat #ExchangeFeedGroup #KelabBloggerBenAshaari #AkifImtiyazDotCom

Artikel Menarik yang Lain

7 Sahabat Setia

  1. kalau buat tomyam campur.. part sayur ai ler yang kena makan..

    ReplyDelete
  2. kalau shida kak lya..bab lauk pauk xkisah sgt..tp kalau kuih mesti nak popia goreng hehee

    ReplyDelete
  3. sedapnya tomyam..kalau semua suka memang senang masak satu lauk je pun boleh :)

    ReplyDelete
  4. Sedap tu.. Tak buat tom yam lagi setakat ni..

    ReplyDelete
  5. Dah lama Zumal tak makan tom yam...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.