❤ Akif Tak Sabar Tunggu Ramadhan ❤

June 15, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Isnin Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

 Akif Tak Sabar Tunggu Ramadhan


Akif Tak Sabar Tunggu Ramadhan

Kata Akif,dua hari lagi kita nak puasa..Awal puasa nanti Umi nak masak apa....
Udang,sotong,ketam,ayam,ikan,daging.....Errrr mmmm,dia dah tak sabar dah nak puasa..Tahun 2015 puasa ke 3 buat Akif.Akif start puasa masa umur 4 thn 2013.Semoga tahun ni tak tinggal puasa harapnya..Tahun lepas Akif menjalani pembedahan..Tinggal puasa 13 hari..Tahun ni nak puasa penuh katanyer.. Insyaallah,umi doakan..

Akif Tak Sabar Tunggu Ramadhan

Tahun ni kalau takde aral melintang Akif puasa penuh ya!!..Akif cakap hari ni Cikgu sediakan nasi lemak kat sekolah..Kata Cikgu ..Ni nasi lemak terakhir sebelum masuk bulan ramadhan...Tak sabar dah nak puasa..Dia anak yang kuat..Dia suka cabaran..Dia excited sangat tunggu ramadhan menjelma... 

#akifimtiyaz #menghitunghari #duaharilagi #menjelangramadhan #ramadhan2015 #semogaakifberjaya #puasapenuhtahun2015 #insyaallah #ahlanwasahlanyaramadhan #selamatdtgramadhan #selamatmenyambutbulanramadhan #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup

Artikel Menarik yang Lain

9 sang pencerita

  1. anak saya pun camtu.. tak sabar jugak

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah . baguslah dia dah bersemangat nak puasa . senang hati uminya . cuma menu kena kaw2 tu ... hehehee

    ReplyDelete
  3. bahagia dapat tengok adik kite >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemain lagi menu akif.....
      Posa ye anak bujang akak lya nie....
      Good job ye akif...

      Delete
  4. ala comeinya akif dgn lesung pipitnyaaa!

    ReplyDelete
  5. in shaa ALLAH, moga moga dapatlah penuh puasanya :)

    ReplyDelete
  6. good boy handsome ni.. Acik pun wish Akif dapat puasa penuh..
    chaiyok..

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.