♡ Terima Kasih Akif....♡

May 10, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Ahad Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Semalam Akif demam..Ingatkan pagi tadi tak jadi ke sekolah..tapi dia bangun pagi tadi cakap nak pergi..Badan takde la panas sangat,sekadar suam suam kuku jer panasnya..Umi bagi jer laa sebab nampak sihat jer takde merengek rengek.Ok boleh pegi sekolah..


Balik dari sekolah tadi Akif bagitahu..Ustazah cakap hadiah terbaik dari seorang anak adalah doa..Ok Umi,Akif doakan Umi sentiasa sihat dan dapat jaga Akif ..Akif akan sentiasa doakan Umi sampai bila bila...Peluk Umi dan cium Umi..Huhu terima kasih..Waa rasa nak nangisss laaa..Pastu siap mandi duk menulis tapi tak bagi tengok..Aduss kenapa pulak.

Akhirnya bawak sehelai kertas bagi kat Umi...Akif ingat dan sayang Umi tiap tiap hari..I LOVE U UMI... 

#akifimtiyaz #ucapan #sayangumi #kataustazah #doakanumi #tiap2hari #terimakasihakif #terharu #ingatan #tandasayang #anaksaya #buatsayarasaterharu #harinidiarajinlebih #biasadiapelukciumjetiap2hari #harinidiabagikertasucapan #umisayangkamuduniaakhirat #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #akifimtiyazdotcom #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup


Artikel Menarik yang Lain

15 sang pencerita

  1. so sweet akif. bahagianya dapat nota mcm tu dari anak kita. walaupun hanya sekeping kertas tapi cukup bermakna. alhamdulillah.

    selamat hari ibu kak lya ! muah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe bahagia sangat ... Dia mmg sweet bak gula gula hahaha... Alhamdulillah ..Tq KC..

      Delete
  2. Comel kad yang dihasilkan oleh Akif. Semoga jadi anak yang baik. Selamat Hari Ibu kepada Kak Lya dan ibu-ibu di luar sana :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hehehe..sweet sweet cam cekelattt dah dia hahaha

      Delete
  4. alhamdulillah...sweetnya akif dekat umi :)

    ReplyDelete
  5. pandai Akif... :) memang terharukan Lya bila mendapat perhatian dari anak2 ni .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe mmg pandai bab2 gini Kak Ana..Dia suka tengok Lya gembira...Terharu sesangat Kak Ana..

      Delete
  6. Penyayang dan kreatif juga akif ni.

    ReplyDelete
  7. anak soleh.. sejuk perut umi mengandung

    ReplyDelete
  8. alololo...so sweet akif! semoga menjadi anak yg menguntung ibu dan ayah...insyaAllah :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. bagus Akif. Hargailah ibu, semoga kehidupan kita sentiasa beroleh berkat di dunia dan akhirat... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  10. Kreatifnya Akif. Untung akak dpt Ank mcm akif

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..