❤ Kotak Pensil Akif Dah Jumpa !!! ❤

May 06, 2015

Salam Ukhuwah Fillah ..
Salam Rabu Sahabat ...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat Semua...

Ingat tak semalam Lya ada kongsikan cerita kotak pensil Akif hilang.Semalam dia punya sedih tu memang tak boleh nak cerita la cam mana.Sedih sangat sangat laaa sampaikan Umi pon tumpang berduka lara sekali dengan Akif.Tapi,syukur alhamdulillah balik sekolah jap tadi Akif bawak keluar kotak pensil dia.Masih ada rezeki Akif lagi.

Kotak pensil yang hilang semalam dah jumpa.Semua barang complete,takde yang tercicir.Suka sangat Akif,tersengeh sengeh  citer.Umi,kotak pensil Akif dah jumpa.Yeyy.. yeyy yeyy yeyy dah jumpa.Ustazah yang jumpa dan bagi kat Cikgu Atillah..Camne Ustazah boleh tahu tu kotak pensil Akif !!! Kat depan kotak pensil dan semua barang kat dalam tu ada tertulis nama Akif.Jadi Ustazah hantar je kat kelas Akif.Terima kasih Ustazah...


#akifimtiyaz #alhamdulillah #masihadarezeki #kotakpensilkesayangandia #dapatbalikkotakpensil #happy #gembira #kotakpensilhilangjumpabalik #terimakasih #diasuka #diagembira #diasenyum #diaketawa #sukasangaattt #sengehjer #blogger #bloggermalaysia #parentingblogger #blogakifimtiyaz #kelabbloggerbenashaari #exchangefeedgroup

Artikel Menarik yang Lain

11 sang pencerita

  1. Akhirnya jumpa kembali...baru sng hati Akif ye...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..lain kali jangan tercicir lagi yer dik =)

    ReplyDelete
  3. gembira hati bila yg hilang kembali dijumpai..

    ReplyDelete
  4. Baguslah...hehe...sebab box pencil ni amat berharga bagi seorang kana-kanak... :)

    ReplyDelete
  5. Syukurlah dah jumpa.. klu tak mmg ralat betul sbb bnyk brg2nya tu..

    ReplyDelete
  6. saya dulu pun sll hilang kotak pensel... ayah dh x lrat belikan baru heheheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..