❤ HURIX'S Sirap Ubat Batuk Gamat Dan Madu Plus ❤

May 13, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Rabu Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Ubat Batuk HURIX'S


HURIX'S Sirap Ubat Batuk Gamat Dan Madu Plus

Sejak dua tiga empat hari yang lepas,Lya dah start batuk batuk.Mula mula ingatkan batuk biasa je.Lya takde la nak ambil ubat.Tapi makin lama makin kuat la pula batuknya.Nak tak nak kena laa beli ubat batuk..Nak ke klinik ramai sangat orang jadi cuba ubat batuk HURIX'S dulu.Tengok macam mana samaada Ok ke tak Ok lepas ni.Hari tu Lya pernah guna jenama ni tapi yang Akif punya laa..Harap harap berkesan la hendaknya..

HURIX'S Sirap Ubat Batuk Gamat Dan Madu Plus

HURIX'S Sirap Ubat Batuk Gamat Dan Madu Plus digunakan srcara tradisional untuk mengurangkan kahak,melegakan batuk,sakit tekak,suara serak,panas badan dan selsema ...

Dos untuk dewasa adalah 15ml dan minum tiga kali sehari..Huhuhu bab bab makan ubat dalam bentuk cecair ni,Lya cerewet sikit sebenarnya.Cara Lya,tutup hidung telan sekaligus dan cepat cepat minum air baru lepaskan tangan dari hidung..Huhu tak sanggup laaa...Tapi,nak tak nak kena minum jugak untuk kurangkan batuk..

Ok laaa kita tengok result lepas minum ubat batuk ni cam mana.Ok ke tidak.
Semalam minum sekali tak Ok lagi.Tunggu sehari dua lagi untuk tindak balas dengan badan.Moga moga berkesan..

Batuk ni kan.Time kita nak solat tu paling mencabar kalau batuk tak berenti.Nak niat solat terbatuk batuk,tengah baca surah dalam solat terbatuk batuk.Kekadang terpaksa berenti solat sebab batuk yang kuat dan tak henti henti.Dah rasa Ok sikit barula solat.Doakan batuk Lya beransur sembuh ya sahabat..Orang kata sakit ni penghapus dosa..Moga Lya lebih tabah dan bertabah..


Artikel Menarik yang Lain

7 Sahabat Setia

  1. Tak pernah cuba mkn ubat batuk ni.. Batuk mst g klinik sbb menyusu bdn xleh mkn ubat sebarangan..

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh kak lya. cuba makan madu kak. InsyaAllah berkesan. Dan banyakkan minum air putih...

    ReplyDelete
  3. Penh bli juga ubt ni memg mujarab

    ReplyDelete
  4. Jangan ambil dengan dos yang berlebihan ya

    ReplyDelete
  5. Tak pernah makan lagi ubat batuk ni..selalu makan ubat batuk klinik je la

    ReplyDelete
  6. Lama dah tak kena batuk2 ni.. lepas ni klu batuk2 dah tau ubat apa yg nak dipilih.. :)

    ReplyDelete
  7. Klu sy just guna madu asli utk legakan batuk...tp hurix ni yg ada gamat mgkin blh merawat tekak atau saluran makanan yg luka akibat batuk kuat

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Salam Ukhuwah Fillah.
Terima Kasih Sudi Singgah. Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen.