❤ Bila Rindu Bertandang...Umi Teringat Sangat !!! ❤

May 14, 2015

Salam Ukhuwah Fillah...
Salam Khamis Sahabat...
Sedikit Perkongsian Untuk Sahabat...

Bila rindu bertandang lagi..Semalam hari pertama Kakak Insyirah ke Kem Kecemerlangan dan Kepimpinan Pelajar anjuran pihak Sekolah..Semalam jugak Umi tak dapat tidur apalagi nak tutup mata..Teringat sangat pada anak perempuan yang satu ni.


Kalau anak anak takde depan mata,macam ni laa Lya.Memang resah gelisah jer serba tak kena.Buat itu tak kena buat ini tak kena..Kenapa laaa sampai macam tu sekali..Lya ada tanya pada sahabat lain tapi diaorang jawap biasa laa tu naluri seorang ibu..Yuppp naluri seorang ibu..


Insyirah dan adik adik dia,Lya boleh kira dengan jari je berapa kali Lya tinggalkan dia atau dia tinggalkan Lya untuk aktiviti sekolah.Kalau hari hari biasa memang Lya dan anak anak tak pernah berjauhan.
Pendek kata kami selalu bersama.Bila sesekali takde depan mata,macam ni laa jadinya..Rinduuuu rinduuu...


Alahai..Lya ni memang jenis tak reti nak buat tak tahu dengan perasaan..Bila rindu sangat mula laa air mata ni menitik..Bukan setakat menitik l,mengalir laju jer bila teringat sangat sangat..Bukan Lya jer yang teringat,En Hubby pon sama...Tapi tak laa di tunjuk sangat depan kita.. 


Teringat masa hari hantar Insyirah.Sibuk abah dia tanya.Nanti kakak rindu tak kat abah.Kakak rindu tak kat Umi ngan adik adik.Ha aaa pastu abah di cakap,kakak bawak laa gambar abah g sana.Kalau kakak rindu kakak tengok la gambar abah.Hehe kakak suka jer dengar..Dua hari jer abah hahahaha..Alahai anak..

Petang ni kakak Insyirah dah balik..Yeyy yeyy tak sabar dah ni nak jumpa anak Umi.Semoga selamat balik ya sayang..Umi sayang kamu..


Artikel Menarik yang Lain

10 sang pencerita

  1. Gitula kan bila jdi seorang ibu, sbr ya kak x lma lgi dpt la jumpa insyirah

    ReplyDelete
  2. I'm sure dia pun tak sabar nak jumpa Kak Lya :)

    ReplyDelete
  3. mesti kak Insyirah pun rindu tu.

    ReplyDelete
  4. Dah bsar dh kakak insyirah...

    ReplyDelete
  5. Lya baru berapa hari tu nak up entri, haha rindu bangat ibunya ye :)

    ReplyDelete
  6. Itulah kasih seorang ibu.. walau jauh di mata, namun ttp dekat di hati...

    ReplyDelete
  7. kasih ibu membawa ke syurga..
    dah lama x singgh sini.. header pun dah bertukar.. ke, selama ni dah lama tukar tapi saya je yg baru perasan.. ? hehehe..

    ReplyDelete
  8. anak anak kak lya comei comei dan pandai posing lah hahahaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum ...Salam Ukhuwah Fillah ..
Terima Kasih Sudi Singgah ..Ada Masa Jangan Lupa Tinggalkan Komen ..